Dailės galerijos trečiame aukšte „Kaunas Photo“ festivalis pristato parodą „Šeinius + Scheynius“, skirtą pasaulio lietuvių fotografijai. Pirmąkart bus rodomos Igno Šeiniaus kurtos fotografijos, atskleidžiančios dar nežinomą Lietuvos diplomato, žurnalisto ir rašytojo asmenybės pusę. Šalia šių fotografijų nuguls jo proanūkės žymios menininkės Linos Scheynius (Švedija) darbai. Jie tarsi nebyliai polemizuos su prosenelio fotografijomis.
„Komforto zonos“ paieškas lankytojai bus kviečiami tęsti lankydamiesi parodoje „Namai namučiai“. Autorių Evženo Sobeko (Čekija), Rubi Lebovitchiaus (Izraelis), Rebecos Cordero (Meksika), „Superultraextra duo: Ewa Bold & Patryk Hadas“ (Lenkija) fotografijose kiekvienas apčiuopsime nostalgijos motyvą.
Pirmame galerijos aukšte parodos svečius pasitiks žaidimas „Kaunopolis“ – „Kaunas Photo“ meninės rezidencijos rezultatų paroda, kurios idėją dar gegužę Kaune plėtojo ispanų fotomenininkė Conchi Martinez. Atrasime dar nematytas, o gal seniai užmirštas savo miesto Kauno vietas. Šalia „Kaunopolio“ įsikurs ir olandų fotomenininko Poike Stompso asmeninė paroda „Keliaujant po Europą“.
Parodų atidarymus vainikuos kolektyvinė autorių paroda „Komforto zona“: fotografijos įžymybės amerikiečių fotomenininkės Haley Morris-Cafiero darbų serija „Stebėtojai“ linksmai, tačiau kartu ir rimtai kvies į dialogą apie patyčių kultūrą; Vladimiro Antaki (Prancūzija / Kanada) „Šeimos portretas“ dokumentuoja pabėgėlius nuo karo ir negandas Prancūzijos sostinės prabangos ir chaoso peizaže.
Suomio Lasse Lecklino fotografijos „Gražiausios branduolinės elektrinės Europoje“ ves į ekskursiją po Europą ir jos gražiausias branduolines elektrines bei komforto ribų apmąstymus; lietuvio Tado Kazakevičiaus „Tai, ko nebebus“ privers susimąstyti apie laiko trapumą, o Floriano Mollerio (Vokietija) darbas „Atjungtos grotažymės“ kvies diskutuoti apie vienatvę skaitmeninėje socialinėje terpėje.
Visą rugsėjo mėnesį ir iki pat spalio vidurio festivalis „Kaunas Photo“ džiugins turais po parodas, susitikimais su parodų autoriais ir svečiais, fotografijų projekcijų vakarais. O festivalio fotografijų parodos po atviru dangumi, dar ankstyvą vasarą nugulusios Kauno viešosiose erdvėse (Čečėnijos aikštėje Joanos P.Cardozo (JAV) „Mėlyniukės, mūsų namai yra mūsų pačių atspindys“, Žaliakalnio funikulieriaus papėdėje Roberto Dasho (JAV) „Klimato atšilimas mikromasteliu“, Lietuvos zoologijos sode Anupo Shaho (JK) „Migracijos“ ir VDU Botanikos sode Emilijos Petrauskienės (Lietuva) „Sidabrinis sodas“), veiks iki spalio pabaigos.