Aktuose dailininkai sukoncentravo dėmesį į moters kūną. Pasirinkta parodos tema leidžia pajausti ar apmąstyti moters paslaptingumą, o savita kiekvieno dailininko plastinė kalba leidžia mėgautis žanro įvairove.
Žiūrovams turėtų patikti parodoje eksponuojamų trijų skirtingą braižą turinčių dailininkų moters akto vaizdavimo galimybės.
Simbolinių spalvų magija S.Armono kūryboje
„Individualistų“ grupės narys S.Armonas savo drobėse moterį vaizduoja kaip laimingą būtybę, švytinčią iš vidaus. Dailininko akimis, kūniškumo grožis, dvelkiantis paslaptimi, moteriai įgimtas. Jo paveiksluose nusimetusi rūbą moteris sustingsta jaukiose pozose.
Dėmesį autorius sutelkia į kompoziciją, kūno spalvą, plaukus, savo pasirinktų herojų pozavimo laisvumą. Itin svarbus kuriamas paveiksluose fonas, šiltos ir prabanga dvelkiančios spalvos paryškina turtingą vidinio grožio moters pasaulį.
Dailininkas dažus kloja tirštais potėpiais, drobę užpildo daugiasluoksne spalvine plastika, šviesių ir tamsių simbolines prasmes pabrėžiančių spalvų deriniais sukuria magišką nuotaiką. Kiekvienas paveikslas turi stiprią emocinę įkrovą.
Parodoje eksponuojami S.Armono paveikslai ir jų idėjos kilo pleneruose tapant pozuojančias moteris.
Ekspresija ir kontrastai V.Kauno paveiksluose
V.Kauno kuriamuose moterų aktuose netrūksta spalvų ekspresijos ir kontrastų, lengvos erotikos ir jausmingumo, realizmo ir siurrealizmo elementų.
Moters kūnas vaizduojamas proporcingas, tačiau nedetalizuojamas, dėmesys sutelktas į bendrą kuriamą nuotaiką, apšvietimą.
Paveiksle „Žydėjimas“ vyraujantis koloritas balansuoja ties šaltomis melsvomis spalvomis, o „Karšta birželio saulė“ pulsuoja ryškiausiu saulėtu geltonio karščiu, rodos, išlydančiu moters kūną.
Realistinį stilių J.Kunickas kuria mentelėmis
J.Kunicko tapybos stilius – realistinis, tačiau jam būdinga išskirtinė atlikimo maniera – dailininkas tapo tik mentelėmis, jomis suraito net aiškiai įskaitomą parašą.
Menininkas moters kūną vaizduoja įvairiais rakursais, pasitelkdamas fotografijos principus. Dailininkas dažnai savo paveikslų herojes pats fotografuoja ir visą dėmesį sutelkia į pozavimo tikrumą, ieškodamas individualių charakterio bruožų. Jo paveikslų fonai yra tarsi išvalyti, nesvarbūs, dėmesys koncentruojamas tik į moters kūną, apšvietimą.
Parodos pavadinimas „Ak, tai!“ byloja apie tai, kad nuogo žmogaus vaizdavimas mene vis dar yra iššūkis ir dailininkams, ir žiūrovams.
Paroda veikia nuo rugpjūčio 2 dienos iki rugpjūčio 23 dienos. Galerija kvies į susitikimą su dailininkais –rugpjūčio 20 d. 19 val. galerininkė Vilma Jankienė kalbins dailininkus apie kūrybą, akto aktualumą šiandien.