S.Lavalette’o darbai rodyti didžiuosiuose pasaulio miestuose, jo nuotraukos įtrauktos į privačias ir viešas kolekcijas, o kūryba įvertinta žiniasklaidos atstovų, tokių kaip CNN, „Time“, „New York Times“, „Telegraph“. Šiuo metu menininkas dirba ir gyvena Niujorke.
JAV pietinėse valstijose S.Lavalette’as išvaikštinėjo apylinkes ieškodamas vizualių pliūpsnių, kurie tiesiog pulsuoja vietinės muzikos ritmu ir jausmu.
Vengdamas etnomuzikologų bei fotožurnalistų išmintų takų fotografas išvengė ir to, apie ką kalbėjo viena pirmųjų bliuzo motinų Ma Rainey: „Baltieji girdi bliuzą ateinant, bet nežino, iš kur jis čia atėjo.“
Užuot skynęs gėles, S.Lavalette’as rauna visas šaknis pats tapdamas pasikausčiusiu analogijų, aliuzijų ir perifrazių medžiotoju.
„One Sun, One Shadow“ nėra istorinis pietų muzikos paveikslas.
Fotografinio pasakojimo pagrindas yra įtraukiančio garsų pasaulio tradicijų atsispindėjimas neišsamiuose vizualiuose fragmentuose ir pagavus šio specifinio fenomeno barškėjimas fotografo darbuose.
S.Lavalette’as įprasmina pietų valstijų muziką nesuteikdamas tikslios informacijos, tik keliaudamas per „antraeilius“ žanrus – portretus, peizažus, natiurmortus. Keliaudamas ir leisdamas pačiam projektui pakeliui kaupti reikšmes, o ne išdėstydamas tezę ir išklodamas jos poskyrius.
S.Lavalette’o nuotraukos yra tiesioginės, jos paremtos metafizine idėja, kad per objektyvo lęšį žiūrovui įmanoma pertransliuoti atvirą stebėjimą. Tylios menininko darytos fotografijos susijungia į garsią visumą.
Paroda veiks iki vasario 26 dienos.