Tada menininkė pasiūlė praeiviams nusifotografuoti kartu. Pasak meno naujienų portalo Artnet.com, norinčių įsiamžinti su provokuojančia kūrėja buvo daug.
„Mes tai darome viešoje vietoje, nes norime parodyti, kad specialūs meno pristatymai – ne vien elitui“, – portalo žurnalistams aiškino menininkės asistentas. „Mugėje pernelyg daug žmonių“, – šyptelėjo menininkė.
M.Moire lankėsi mugėje „Art Basel“ savo performanso išvakarėse. Tačiau tuomet buvo apsirengusi. Antradienį ir trečiadienį į mugę buvo įleidžiami tik specialius pakvietimus turintys asmenys ir žiniasklaidos atstovai. Publikai meno erdvės bus atviros nuo ketvirtadienio iki sekmadienio, birželio 18-21 dienomis.
Pernai menininkė į Bazelio meno mugę buvo atvykusi nuoga, bet ją labiausiai išgarsino pasirodymas kitoje svarbioje meno mugėje – „Art Cologne“. Ten ji surengė „Tapymo krentančiais kiaušiniais“ („The PlopEgg Painting“) seansą. Vienoje Kelno (Vokietija) aikštėje ji „gimdė“ dažų pilnus kiaušinius, stovėdama virš baltos drobės. Duždami kiaušiniai taškė aplinkui dažus ir taip buvo sukurtas visas paveikslas.
Šių metų vasarį 32 metų menininkė surengė dar vieną įsimintiną performansą Miunsterio (Vokietija) muziejaus parodoje „Apnuogintas gyvenimas“. Ji visiškai nuoga su kūdikiu ant rankų vaikščiojo po muziejų, stabtelėdama prie Francis Bacono, Luciano Freudo, Davido Hockney ir kitų menininkų darbų. Kiti muziejaus lankytojai nepuolė gėdinti menininkės, o ramiai apžiūrinėjo parodą toliau.
M.Moire yra ispanų ir slovakų kilmės, gimusi Šveicarijoje, gyvena ir dirba Vokietijoje, Diuseldorfe.
Parengė Emilija Lapė.