„Siekdami pradžiuginti pirkėjus ne tik plačiu prekių asortimentu, greitu pristatymu ir patogiu apsipirkimu, lapkričio pabaigoje pasiūlėme naują žaidybinį elementą, kuris jau spėjo sulaukti didžiulio klientų susidomėjimo. Dažnas žaidėjas sugrįžta žaisti, naujos pramogos startas – išties įspūdingas“, – teigia Nerijus Mikalajūnas, „Pigu.lt“ komunikacijos vadovas.
Nors žaidėjams siūloma rinkti taškus, tačiau laimėtojai išrenkami atsitiktine tvarka, todėl pelnyti prizą gali kiekvienas – net ir mažiau žaidžiantis. Žaidėjams atiteko jau daugybė fizinių prizų ir kuponų, kurių vertė siekia 10 tūkst. eurų.
Anot N.Mikalajūno, plėsti programėlės žaidybinimą (gamification) buvo nuspręsta išanalizavus žaidimų įtaką klientų pirkimo kelionėje ir pastebėjus, kad tai turi pozityvios įtakos pirkėjų patirčiai. „Matome, kad mielai žaidžia ne tik Z karta, šeimos su vaikais, bet ir kitų amžiaus grupių lankytojai“, – sako N.Mikalajūnas.
Naująjį žaidimą nuolat tobulinanti bendrovė maždaug kas mėnesį pristato vis naują šios pramogos dizainą programėlės naudotojams. Startavus žaidimui, pirkėjams buvo siūloma tapti „Pigu.lt“ herojumi, per žiemos šventes jį pakeitė Kalėdų seneliukas, kuris nuo sausio tapo skraidančiu siuntiniu.
„Planuojame ir daugiau atnaujinimų bei staigmenų. Žaidėjams pateiksime naujų prizų ir partnerių pasiūlymų, o taip pat – akcijų, kurios bus taikomos tik žaidžiantiems programėlėje“, – teigia N.Mikalajūnas.
Anot jo, skaičiuojama, kad e. prekybos centro klientai Lietuvoje žaidžia daugiausiai, lyginant su kitomis Baltijos šalimis ir Suomija.
Naująjį žaidimą nuo jo starto jau išbandė daugiau nei 54 tūkst. lankytojų, naudojančių „Pigu.lt“ ir kitų tai pačiai „PHH Group“ priklausančių e. prekybos centrų Latvijoje, Estijoje ir Suomijoje mobiliąsias aplikacijas. Žaidimas iš viso buvo žaidžiamas 420 tūkst. kartų, o kartoti šią pramogą buvo sugrįžta 100 tūkst. kartų.
„Fiksuojame, kad klientų įsitraukimas į naująją pramogą programėlėje yra bent du kartus didesnis nei mūsų Laimės rato, kurį nuo pat mobiliosios aplikacijos starto siūlome sukti, rinkti taškus ir sutaupyti lėšų savo pirkiniams. Tiesa, nors Laimės ratui jau ne vieneri metai, jis išlieka populiarus – iki šiol stebime klientų susidomėjimą“, – sako N.Mikalajūnas.
„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos kompanija „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.