Ataskaitoje pažymima, jog didžiąją rinkos kritimo dalį suformavo smukusi „Google“ gamybos „Chromebook“ nešiojamųjų kompiuterių paklausa, kurią prieš metus skatino masinis jų pirkimas JAV mokykloms. Neskaičiuojant šio prekės ženklo, tarptautinė asmeninių kompiuterių rinka susitraukė tik 3,3 procento.
Pirmasis rinkos lyderių trejetas nepasikeitė – 23,6 proc. jos atsiriekė „Lenovo“, 20,5 proc. – HP, 17,7 proc. – „Dell“.
Ketvirta liko „Apple“ (9 proc.), o penktąją eilutę pakilo „Asus“ (7,2 proc.), aplenkdama „Acer“ (7,1 proc.).
„Lenovo“ kompiuterių pardavimai sumenko 12,6 proc., HP – 17,8 proc., „Acer“ – 5,5 proc., tuo tarpu „Dell“ – augo 5 proc., „Apple“ – 8,6 proc., „Asus“ – 20,6 procento.
Asmeninių kompiuterių paklausa JAV sunyko 16,5 proc., EMEA regione (Europa, Afrika ir Artimieji Rytai) – sumažėjo 6,3 proc., o Azijos ir Ramiojo vandenyno regione – padidėjo 4,1 procento.