Taryba pirmadienį nurodė, kad „Google“ neneigė jai mestų kaltinimų ir sutiko pakeisti savo veiklą. Reguliuotoja apkaltino kompaniją piktnaudžiavus savo dominuojama padėtimi internetinės reklamos rinkoje.
„Taryba nustatė, kad „Google“ teikė pirmenybę savo pačios paslaugoms, siūlomoms per „Google Ad Manager“ prekinį ženklą“, – teigė reguliuotoja.
Bendrovės praktika vertinama „itin rimtai“, nes į nepalankią padėtį, be kita ko, pateko spaudos asociacijos, kurių ekonominis modelis jau nukentėjo nuo mažėjančio laikraščių prenumeratų skaičiaus, teigė taryba.
Taryba pridūrė, kad kompanijoms, kurios užima tokią poziciją, kaip „Google“, tenka didžiulė atsakomybė.
„Ši labai rimta praktika pakenkė konkurencijai besivystančioje internetinės reklamos rinkoje ir leido „Google“ ne tik išlaikyti savo dominuojamą padėtį, tačiau ją ir išplėsti“, – sakoma tarybos pirmininkės Isabelle de Silva pranešime.