Iki gruodžio pabaigos buvo parduota daugiau nei 4,5 milijono naujųjų „Playstation 5“ vienetų – ir tai jau yra daugiau, nei per pirmąjį ketvirtį po „Playstation 4“ pasirodymo. Reikia atsižvelgti į tai, kad žaidimų kompiuterio gamyba ir tiekimas vyksta ne pačiu palankiausiu metu, dėl savaime suprantamų priežasčių. Nors konsolės ir yra pardavinėjamos į minusą, bet čia puikiai dirba „Sony“ žaidimų divizija, kuri yra atsakinga ne tik už jų kūrimą, bet ir „PS Plus“ bei „PS Now“ vystymą. Jie uždirbo beveik 1,5 karto daugiau, nei pernai tuo pačiu metu – nes, pavyzdžiui, per praėjusius metus „Playstation Plus“ prenumeratorių padaugėjo net daugiau nei 9 milijonais.
Agresyvi kainos strategija su „Playstation 5“ buvo nuskalpuoti „Xbox Series X“ – nes skaitmeninė konsolės versija kainuoja 400 eurų, o tai yra visu šimtu pigiau nei „Xbox“, o tam reikėjo paaukoti tik diskų skaitytuvą. Savaime suprantama, kad pardavinėjamas ir standartinis PS5 modelis, kurį lengviau įsigyti, bet, panašu, vartotojai teikia pirmenybę skaitmeninei versijai. Ir galbūt techniškai „Xbox Series X“ ir yra pranašesnis – bet tikrai dar to neįrodė, nes skirtumas bent jau kol kas matomas tik „ant popieriaus“. Beje, „Microsoft“ pati bando stumti savo vaizdo žaidimų diviziją, kuri karantino laikotarpiu augo įspūdingai.
Galbūt „Sony“ ir laimi konsolių karą prieš „Microsoft“, bet didžiausi pralaimėtojai jame yra „Google“ ir „Amazon“ su savo niekaip neįsivažiuojančiais vaizdo žaidimų padaliniais. Kitų metų šventinis sezonas bus turbūt įdomiausias, nes prognozuojamas milžiniškos varžybos tarp „Playstation Horizon: Forbiden West“ ir „Xbox Halo Infinite“. Turbūt nedaug kas ieškodamas naujos konsolės, pagalvos apie kokią nors „Stadia“.
Grįžtant prie „Playstation 5“, eilinį sykį jie užfiksavo velniškai sėkmingus metus – ir reikia tikėtis, kad dabar jie sugebės užtikrinti, kad visi norintys turės tą išsvajotą konsolę.