Kalėdų rytą išpakavę savo „Apple“ logotipu paženklintas išmaniąsias dovanas, laimingieji tiesiog nesitvėrė džiaugsmu jas išbandyti. Deja, jų laukė nemalonus siurprizas. Pirminio konfigūravimo ekrane daugybė vartotojų išvydo klaidą – jų „iPhone“, „iPad“, „HomePod“ ar „Apple Watch“ negali būti aktyvuotas. Nors tai sukėlė nerimą ne tik dovanos gavėjams, bet ir jas padovanojusiems žmonėms, paaiškėjo, kad dėl problemos kalti ne ką tik išpakuoti prietaisai, o pačios bendrovės IT infrastruktūra.
Penktadienį (šeštadienį Lietuvos laiku) „Apple“ pagalbos centras „Twitter“ tinkle pasidalino pranešimu apie dėl perkrovos nustojusius veikti „iCloud“ aktyvacijos serverius – ir paprašė žmonių šiuo metu nenustatinėti savo naujų įrenginių, o palaukti kelias valandas.
Deja, didžiajai daliai naujai iškeptų „Apple“ vartotojų problema išliko net ir po minėto laikotarpio – išmanieji įrenginiai ir toliau niekaip negalėjo užbaigti aktyvacijos ir negalėjo būti naudojami. Incidentą bendrovei pavyko išspręsti tik po beveik 36 valandų – sekmadienio naktį. Pranešama, kad šiuo metu aktyvacija visiems „Apple“ įrenginiams turėtų pavykt sėkmingai.
„Apple“ visada garsėjo kaip viena bendrovių, kuriai tokios nemalonios klaidos nepasitaiko. Pastaraisiais metais net per pirmąsias naujo „iOS“ atnaujinimo pasirodymo valandas daugeliui vartotojų jį pavyksta įsidiegti sėkmingai – kas rodo, jog kompanija didina savo IT infrastruktūros pajėgumą tam, kad vartotojams netektų patirti nė menkiausios frustracijos.
Deja, visada nutinka pirmas kartas.