„Mobilųjį ryšį naudojantiems žmonėms nereikia melodramų, jiems tiesiog reikia gero ryšio ir aiškių mokėjimo planų. Būtent toks ir yra atsinaujinęs „Ežys“, be jokių žvaigždučių ir kitų nesąmonių. Kurdami naują paslaugos kainodarą atsižvelgėme į realius žmonių poreikius, siekdami sudaryti galimybę kiekvienam žmogui pasirinkti tai, kuo jis pats naudojasi“, – sako „Telia“ privačių klientų vadovas Havalas van Drumptas.
Esami ir nauji „Ežio“ naudotojai galės rinktis iš naujų mokėjimo planų ir gauti tik tai, ko jiems iš tiesų reikia: pokalbių ir žinučių, mobiliųjų duomenų, ar visko kartu. Pavyzdžiui, mobilųjį telefoną tik bendravimui naudojantys žmonės galės 30-čiai dienų užsisakyti 200 minučių ir 6 tūkst. SMS suteikiantį planą už 2,19 euro. Mėgstantys naršyti už 2,59 Eur/mėn. gaus 2 gigabaitus duomenų. Tie, kam reikia ir pokalbių, ir gigabaitų, galės rinktis šiuos du planus jungiantį pasiūlymą už 4,78 Eur/mėn. ir papildomai gaus neribotus „Facebook“, „Messenger“, „Spotify“ ir „Tidal“ duomenis.
Esami klientai dar gali naudotis esamais planais arba iškart pasirinkti iš naujų planų. „Iki šiol turėjome daug planų, iš kurių buvo galima susikurti daug skirtingų kombinacijų. Tačiau tokia kainodara buvo pernelyg paini, todėl planų kombinacijų skaičių sumažinome beveik keturis kartus, kad žmonės aiškiai pagal savo poreikius galėtų užsisakyti papildomų minučių, SMS ar duomenų“, – teigia „Ežio“ ambasadorius H. van Drumptas.
Dar viena naujovė – „Ežio“ vartotojai, užsisakę mokėjimo planus „Ramu“, „Verta“ ar „Viskas“, galiojančius 30 dienų ir atsinaujinančiais automatiškai, neišnaudotus mobiliuosius duomenis persikels į kitą mėnesį. Pavyzdžiui, užsisakius neribotų pokalbių planą VERTA su 2 GB duomenų ir per 30 dienų išnaršius tik 1 GB, planui automatiškai prasitęsus likęs nepanaudotas 1 GB persikels į kitą mėnesį, taigi vietoje 2 GB žmogus turės visus 3 GB duomenų. Perkeliami duomenys kaupsis tol, kol bus automatiškai pratęsiamas plano galiojimas.
„Ežį“ naudojantys žmonės galės vos prireikus užsisakyti papildomų duomenų ar pratęsti planą, o taip pat pasinaudoti specialiais pasiūlymais ir akcijomis.
Keičiasi ne tik paslaugų kainodara, bet ir „Ežio“ išvaizda, tiesa, pavadinimas koks buvo, toks ir lieka.
„Ežio“ vardas – mylimas, pažįstamas ir vertinamas žmonių, todėl jis lieka tas pats. Tai yra ir mūsų pažadas esamiems vartotojams, kad „Ežys“ nenuvils ir neatstums. Tačiau atsinaujinimas ir šūkis „Be nesąmonių“ skirtas visiems mobiliojo ryšio vartotojams. Naujasis „Ežys“ yra skirtas ne kažkokiai žmonių grupei, o visiems, kurie tiesiog nori naudotis mobiliuoju ryšiu, aiškiai ir paprastai“, – sako H. van Drumptas.
Daugelyje prekybos vietų senąsias „Ežio“ pakuotes jau pakeitė atnaujintos pakuotės su naujas vertes suteikiančiomis kortelėmis. Su nauja kainodara galima susipažinti „Ežio“ interneto svetainėje www.ezys.lt.