Potencialūs pirkėjai demonstracijos metu galėjo įsitikinti, kad standartinis kostiumas leidžia pakilti į orą ir skrieti, kur tik panorėsite. Tai nėra sunku, kai turi penkis mažus, bet galingus reaktyvinius variklius – po du ant rankų ir vieną už nugaros. Bendra maksimali variklių trauka – daugiau kaip 400 kg. Didelė trauka reikalinga, nes tokiam Geležiniam žmogui, deja, reikia gana daug degalų. Kabojimas ore naudojant vien variklius yra pats neefektyviausias skraidymo būdas.
„Kabodamas ore kostiumas sunaudoja apie 4 litrus degalų per minutę. Taigi galite išsilaikyti ore 3–4 minutes. Turime ir kitą versiją. Šis kostiumas naudoja šaltą orą. Kai trauka geresnė, užsivilkus kostiumą galima skristi apie 9 minutes. Stengiamės pagerinti šiuos rodiklius, bet tai neišvengiama kaina, kurią reikia mokėti skrendant be sparnų“, – paaiškina reaktyvinio kostiumo išradėjas Richardas Browningas.
Bazinis „Gravity“ kostiumo variantas kainuoja 443,5 tūkst. eurų. R. Browningo nuomone, tai pirkinys, prilygstantis supersportiniam automobiliui ar motociklui. Be abejo, kaip ir su tokiomis prabangiomis transporto priemonėmis, su skraidančiu kostiumu reikia mokėti elgtis, kitaip galima labai greitai prisidaryti bėdų.
Kita vertus, išradėjo sukurta mokymo sistema labai veiksminga ir saugi, o skraidymas, jo nuomone, labai panašus į balansavimą važiuojant dviračiu. Kai perpranti jo principą, skristi pasidaro visai paprasta. R. Browningas pripažįsta, kad vargu, ar kuris nors laikys tokį kostiumą savo garaže.
„Dažniausias pasitaikantis nuosavybės modelis – žmonės palieka kostiumą mums ir atvyksta tada, kai nori pasitreniruoti ir paskraidyti. Be abejo, jie gali tai daryti ir jiems patinkančioje vietoje – mes tai suorganizuosime“, – sako išradėjas.
„Gravity“ kostiumai gali skristi iki 50 km/h greičiu ir pakilti iki 3 kilometrų, nors pats R. Browningas skraido visai žemai – taip saugiau. Tikrajam Geležiniam žmogui su tokiu kostiumu tektų labai dažnai skraidyti į degalinę, bet, R. Browningo teigimu, kostiumui puikiausiai tinka ir reaktyvinis kuras, ir paprasčiausias dyzelinas, tik pastaruoju atveju galbūt išsiskiria daugiau dūmų.