„Mes matome, kaip eina žmonės, pamato vieną stendą, prabėga akimis – nesudomino, ir praeina pro šalį. Prie mūsų jie sustoja. Supratome, kad iš tiesų dar kartą tiksliai pataikėme į nišą. Dviračių vagystės yra skaudi problema, kurią reikia spręsti“, – sakė „Deeper“ atstovas Nazimas Tchagapsovas.
Iš tiesų, visą pusvalandį, kol kalbėjomės su „Deeper“ atstovais, prie į dvi dalis padalinto stendo nuolat buriavosi žmonės. Vienoje jo pusėje buvo pristatoma naujoji dviračių spyna „Deeper Lock“, kitoje – „Deeper“ sonarai ir jiems pritaikyti aksesuarai.
Didelis žmonių – vartotojų, pirkėjų, perpardavinėtojų, žurnalistų – kiekis buvo viena iš priežasčių, kodėl lietuviai naująjį gaminį nusprendė pristatyti būtent Las Vegase (JAV) vykstančioje parodoje. Beje, simboliška, kad naujas gaminys pristatytas jubiliejinės, 50-osios, CES parodos metu.
Maža to, „Deeper Lock“ spyna buvo nominuota „CES 2017“ apdovanojimuose belaidžių nešiojamųjų aksesuarų kategorijoje. Pernai toje pačioje kategorijoje „Deeper“ sonaras tapo laureatu.
„Patekome tarp 50-ies geriausių šioje parodoje pristatytų produktų. Pernai šioje kategorijoje mes laimėjome, šįmet esame tarp nominantų. Sakyčiau, neblogas rezultatas“, – šyptelėjo N.Tchagapsovas.
Parodos lankytojai ne tik domėjosi spynos savybėmis, bet ir teiravosi, kur ją galima įsigyti. Tačiau kol kas lietuviai naująjį gaminį tik pristatė, o prekybą tikisi pradėti pavasarį.
Užtat žvejai jiems skirtą „Deeper“ produktą įsigyti gali. Tiesa, ne pačioje parodoje – čia prekyba draudžiama. Bet „Deeper“ pardavimų vadovas Aivaras Bakanas užsiminė, kad ne vienas jų stendą aplankęs praeivis čia pat, vietoje, užsisakė sonarą internetu.
„Buvo ir platintojų, susiradome gerų kontaktų. Su jais apšnekame bendrus dalykus, pasitikriname, kas tokie, kad suprastume, ar mums verta su jais bendradarbiauti. Taigi realių užsakymų čia neatliekame. Bet jau buvo keliolika rimtų kontaktų“, – sakė A.Bakanas.
Dalyvavimą parodose „Deeper“ atstovai vertina ne tik dėl naudingų kontaktų, pažinčių, bet ir dėl reprezentacijos. „Mes, kaip prekės ženklas, siekiame būti „ant žemės“, tarp žmonių, kad jie matytų, jog mes – realūs žmonės, realus verslas. Tai yra prekės ženklo vystymas, parodymas, kad esame ne vienerių metų kompanija“, – paaiškino A.Bakanas.
Parodos dalyviai domisi ne tik lietuvių gaminiais, bet ir pačia Lietuva. O kai kurie mūsų šalį ir žino.
„Mus nustebino, kad net ne vienas-du, o gal dešimt amerikiečių priėjo ir pasakė: mano senelis ar prosenelis kažkada išvažiavo iš Utenos, Vilniaus ir kitų miestų, netgi rodo nuotraukas. Kai kurie buvo ir atvykę į mūsų šalį. Žino amerikiečiai Lietuvą“, – sakė N.Tchagapsovas.