„Hardware Track“ kategorijoje nugalėjusi KTU komanda „Clever Frost“ sukūrė bevielį termometrą, kuris geba išmatuoti šaldiklyje esančio gėrimo skardinės arba butelio temperatūrą ir, gėrimui atšalus iki reikiamos temperatūros, apie tai „WiFi“ belaidžiu ryšiu informuoti vartotoją per specialią mobiliąją programėlę arba internetinę svetainę.
Termometrą sukūrė studentai Mindaugas Čepėnas, Paulius Morkūnas, Laurynas Volkavičius ir Donatas Miklušis. Vyrukams talkino VDU trečiojo kurso studentė Kristina Petravičiūtė.
„Mūsų komanda varžėsi „Hardware Track“ kategorijoje, kurioje laimi patį geriausią techninį sprendimą pasiūliusi komanda. Svarbu yra ne tik tai, kad toks sprendimas būtų aktualus, padėtų išspręsti realią problemą, bet ir tai, ar jo pagrindu sukurtos produkto veikimo technologijos yra tinkamai įgyvendintos iš techninės pusės. Juk kas iš to, jei idėja puiki, tačiau technologiniu požiūriu – utopiška“, – sakė D.Miklušis.
Pasak komandos vadovo prof. Vytauto Markevičiaus, pergalę lėmė inovatyvumas, puikūs techniniai gebėjimai ir, be abejo, originali idėja.
„Visi komandos nariai, nepaisant to, kad studijuoja viename fakultete, yra ypač stiprūs tam tikrose srityse. Pavyzdžiui, Paulius yra programuotojas ir belaidžių ryšių ekspertas, Laurynas – puikus konstruktorius ir projektuotojas, Rokui gerai sekasi braižyti, o Donatui – lituoti. Prie mūsų studentų vyriškos kompanijos prisijungusi Kristina yra puiki vadybininkė. Visos šios kompetencijos ir pravertė siekiant pergalės“, – sėkmės formulę atskleidė V. Markevičius.
„Renginio metu pavyko užmegzti nemažai naujų kontaktų, kurie leis ir toliau plėtoti savo idėją. Po šių „Hacker Games“ varžybų rimtai susimąstėme apie verslo kūrimą. Juk tai, kad galime sukurti ir įgyvendinti paklausą turintį produktą per keletą dienų, reiškia, jog esame puiki komanda. O puiki komanda yra kiekvieno sėkmingo verslo pagrindas“, – įsitikinęs D.Miklušis.
Startuolių dirbtuvės „Hacker Games“ – tai keletą dienų trunkantis renginys, kurio metu į bendrą kūrybinę erdvę susirenka gabiausi šalies jaunieji verslininkai, programinės įrangos kūrėjai ir inžinieriai. Iššūkis jiems – per trumpą laiką sukurti drąsius ir inovatyvius produktus.