Didėjanti konkurencija mažmeninėje prekyboje bei paslaugų sektoriuje skatina įmones efektyviau išnaudoti prekybos plotus, įvertinti darbuotojų poreikį ir išplėsti pardavimo kanalus panaudojant esamą potencialą. Todėl klientų srautų skaičiavimas, jų poreikių pažinimas ir elgsenos analizė tampa vienu iš prioritetinių pardavimų, paslaugų ar pastatų valdymo veiklos gerinimo būdų.
Iki šiol tiksliausiai klientus analizuoja interneto prekybos ir paslaugų svetainės. Skaičiuojami vartotojų apsilankymai, svetainėje sugaištas laikas, identifikuojamos didžiausią susidomėjimą sukėlusios prekės. Tais pačiais privalumais, naudojant srautų skaičiavimo ir analitikos sistemas, dabar gali naudotis ne tik mažmenos parduotuvės, prekybos centrai, bet ir visuomeninių pastatų ar erdvių valdytojai – savivaldybės, ligoninės, oro uostai.
Plaštakos dydžio kompiuteris veikia vaizdo kameros pagrindu ir pagal specialiai sukurtus viršugalvio atpažinimo algoritmus skaičiuoja žmones. „Semseye“ tvirtinamas virš praėjimo zonų, skaičiuoja įeinančius ir išeinančius klientus, sumuoja vizitus, o apdorotą informaciją internetu siunčia į debesų kompiuterija paremtą duomenų centrą.
„Prekybos centrams ši sistema padeda nustatant nuomos kainodarą, tikslinę rinkodarą, analizuoti reklamines kampanijas. Didelėse žmonių susitelkimo vietose, tokiose kaip oro uostai, srauto matavimas leistų optimizuoti tarnybų ir teikiamų paslaugų poreikį“, – sakė „SEMS Technologies“ direktorius Andrius Ojeras.
Startuolio produktus verslui neseniai pradėjo siūlyti kompanija „Teo“.