Tačiau tai pasikeitė pirmadienį, kuomet prasidėjo kasmetinė „Apple“ programuotojų konferencija „Worldwide Developers Conference“. Jos metu oficialioje „Apple“ svetainėje esančiame pagrindiniame meniu „iPod“ nuorodos neliko, o ją pakeitė naujoji paslauga „Music“.
Žinoma, muzikos grotuvu bendrovė ir toliau prekiauja. Jį galima rasti nukeliavus į „Apple“ internetinę parduotuvę arba „Music“ puslapio pačioje apačioje.
Tačiau toks meniu pasikeitimas neabejotinai yra svarbus. Skelbdama ketvirčio finansinius rezultatus, „Apple“ jau kurį laiką nutyli „iPod“ pardavimų skaičių, įtraukdama juos kartu su „Apple TV“ bei „Beats“ gaminiais ir aksesuarais.
Paskutinis kartas, kada „Apple“ skelbė „iPod“ pardavimų statistiką, buvo 2014 metų ruduo. Tuomet kompanija pardavė 2,6 milijono „iPod“ grotuvų, kurie atnešė 410 mln. JAV dolerių pajamų.
Šie skaičiai, be abejonės, yra gerokai mažesni už „iPhone“, „iPad“ ir „Mac“ pardavimus, o nuo praėjusių oficialių rezultatų skelbimo jie greičiausiai dar sumažėjo.
Manoma, kad „Apple“ taip ilgai laikė „iPod“ tarp pagrindinių produktų dėl to, kad šis muzikos grotuvas yra svarbus kompanijos istorijai. „iPod“ dominavo pasauliniuose muzikos grotuvų pardavimuose beveik dešimtmetį nuo pat 2001-ųjų.
Kaip pagrindinę „iPod“ populiarumo sumažėjimo priežastį galima įvardinti „iPhone“, kuris vartotojams suteikia tas pačias „iPod“ funkcijas su papildomomis skambinimo ir mobiliojo interneto galimybėmis.
Ir nors „Apple“ dar galutinai nenumarina „iPod“ grotuvo, ateis ta diena, kai tai taps neišvengiama.