Bus galima įsigyti du skirtingus LG gamintus „Watch Urbane“ laikrodžius: pirmajame veiks „Android Wear“ operacinė sistema, o antrasis, brangesnis, turės 4G ryšio mikroschemą ir visiškai naują operacinę sistemą. Juo bus galima atsakyti į skambučius ir siųsti trumpąsias žinutes net neprisijungus prie savo mobiliojo telefono.
Konkurentės pristatomas „Huawei Watch“ valdomas „Android Wear“ sistema, jo ekranas didesnis.
Tiesa, ekspertai pastebi, kad šiuo metu išmanieji laikrodžiai rinkose nėra itin populiarūs. Rinkos tyrimų bendrovės „Canalys“ duomenimis, 2014-aisiais „Google“ kurta sistema „Android Wear“ valdomų laikrodžių parduota vos 720 tūkst., nors per visą pasaulį nuskambėjo tokių gaminių kaip „Moto 360“, bendrovės „Asus“ kūrinio „ZenWatch“ ar „Samsung“ kurto „Gear Live“ oficialūs pristatymai.
Vis dėlto manoma, kad šiemet pardavimų apimtys atsigaus, nes „Apple“ ketina pristatyti savo išmanųjį laikrodį jau balandį, o naująjį gaminį lydės itin daug lėšų pareikalavusi rinkodaros kampanija – manoma, kad reklama padės išjudinti viso sektoriaus aktyvumą.