Klientui artėjant prie pisuaro matoma automatinė vaizdo demonstravimo sistema, kuri rodo reklamą ir kviečia sudalyvauti žaidime (ralyje, nusileidime nuo kalno, sprinte ir pan.), kuris valdomas... srove. Kitaip sakant, lankydamasis tualete žmogus gali laiką leisti prasmingiau – sužaisti žaidimą ar net pasiekti jo rekordą, o jei nori – paskelbti rezultatą savo socialinio tinklo profilyje.
Pirmieji tyrimai parodė, kad dalyvaudami juose žmonės prie ekrano praleidžia apie 55 sekundes – dvigubai ilgiau nei trunka įprastinė reklama televizijoje.
Reklamos užsakovai gali gauti duomenis, kiek kartų per mėnesį, savaitę, dieną ar net valandą buvo sužaisti žaidimai ir parodyta reklama.
„Per vasarą Lietuvoje įrengsime 20 „Captive Media“ įtaisų, kuriuose esame numatę vietas penkiems pirmiesiems užsakovams. Mūsų ekranai veiks pirmiausia daug lankytojų turinčiose „HoReCa“ įstaigose ar prekybos centruose“, – sakė „Citypromotion“ atstovas Baltijos šalyse Tomas Grubliauskis.
Pirmą kartą „Captive Media“ interaktyvi sistema pasirodė prieš dvejus metus Londone ir susilaukė milžiniško vietos bei pasaulio spaudos dėmesio. Dabar ši sistema veikia ne tik Kopenhagos, bet ir Niujorko, Seulo, Melburno, Maskvos, daugelio Didžiosios Britanijos ir Europos miestų baruose, viešbučiuose ar arenose, o pastaruoju metu tapo madinga juos įsirengti netgi biuruose.