„iPad“ per pirmus prekybos metus sugeneravo 12 mlrd. JAV dol. pajamų, pažymi „AppleInsider“.
Analitikė mano, kad išmanusis „Apple“ laikrodis būtų neatsiejamas nuo kitų „iOS“ įrenginių, kurių vartotojų skaičius šimtus milijonų. Todėl išmanusis laikrodis iškarto susilauktų populiarumo tarp esamų „Apple“ vartotojų ir būtų masiškai perkamas – priešingai nei naujų kategorijų produktai.
Tačiau K.Huberty prognozė pasiteisins tik tuomet, jeigu „Apple“ išmaniojo laikrodžio kaina sieks 299 JAV dol. Kitu atveju, jei sutriktų dėvimo įrenginio tiekimas, kas yra labai tikėtina lyginant su ankstesniais prekybos startais, pajamų suma galėtų kristi iki 10-14 mlrd. JAV dol. per pirmuosius metus.
Anot naujausių gandų, „Apple“ išmanųjį laikrodį turėtų išleisti antroje šių metų pusėje. Jis turėtų pasižymėti tokiomis funkcijomis kaip naudotojo kraujo spaudimo, širdies ritmo ir kitų gyvybinių funkcijų rodiklių parodymu.