„Omnitel“ įdiegė „TeliaSonera“ grupės tiekėjų elgesio kodeksą

2014 m. sausio 21 d. 12:15
lrytas.lt
Telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“ įdiegė „TeliaSonera“ grupės tiekėjų elgesio kodeksą, apibrėžiantį pagrindinius socialiai atsakingos veiklos reikalavimus. Bendrovė kviečia visus savo paslaugų teikėjus bei partnerius prie jo prisijungti bei laikytis kodekso nuostatų bendradarbiaujant su „Omnitel“.
Daugiau nuotraukų (1)
Nuo šiol nuostatos dėl „TeliaSonera“ grupės tiekėjų elgesio kodekso laikymosi bus įtraukiamos į visas naujas sutartis, „Omnitel“ sudaromas su paslaugų teikėjais.
„Esame socialiai atsakinga įmonė ir norime užtikrinti, kad visa vertės grandinė, kurioje „Omnitel“ dalyvauja kaip įmonė, elgtųsi atsakingai. Tai apima ne tik darbuotojus bei vadovus, bet ir mūsų tiekėjus bei verslo partnerius“, – bendrovės pranešime spaudai cituojamas „Omnitel“ prezidentas Danas Strömbergas.
„TeliaSonera“ grupės tiekėjai ir partneriai turi laikytis aplinkosaugos reikalavimų, padėti mažinti poveikį aplinkai, laikytis etinių verslo elgesio reikalavimų ir netoleruoti korupcijos, privalo laikytis visų teisės aktuose numatytų profesinės sveikatos ir saugumo reikalavimų, taip pat užtikrinti pagrindines savo darbuotojų teises. Visą „TeliaSonera“ grupės tiekėjų elgesio kodeksą rasite čia.
„Omnitel“ jau keletą metų veikia ir „TeliaSonera“ grupės etikos ir elgesio kodeksas, kurį yra pasirašę bei jo principų laikytis įsipareigoję visi „Omnitel“ darbuotojai. Bendrovės tiekėjai bei partneriai taip pat turi laikytis ir šio kodekso nuostatų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.