Nuo šiol nuostatos dėl „TeliaSonera“ grupės tiekėjų elgesio kodekso laikymosi bus įtraukiamos į visas naujas sutartis, „Omnitel“ sudaromas su paslaugų teikėjais.
„Esame socialiai atsakinga įmonė ir norime užtikrinti, kad visa vertės grandinė, kurioje „Omnitel“ dalyvauja kaip įmonė, elgtųsi atsakingai. Tai apima ne tik darbuotojus bei vadovus, bet ir mūsų tiekėjus bei verslo partnerius“, – bendrovės pranešime spaudai cituojamas „Omnitel“ prezidentas Danas Strömbergas.
„TeliaSonera“ grupės tiekėjai ir partneriai turi laikytis aplinkosaugos reikalavimų, padėti mažinti poveikį aplinkai, laikytis etinių verslo elgesio reikalavimų ir netoleruoti korupcijos, privalo laikytis visų teisės aktuose numatytų profesinės sveikatos ir saugumo reikalavimų, taip pat užtikrinti pagrindines savo darbuotojų teises. Visą „TeliaSonera“ grupės tiekėjų elgesio kodeksą rasite čia.
„Omnitel“ jau keletą metų veikia ir „TeliaSonera“ grupės etikos ir elgesio kodeksas, kurį yra pasirašę bei jo principų laikytis įsipareigoję visi „Omnitel“ darbuotojai. Bendrovės tiekėjai bei partneriai taip pat turi laikytis ir šio kodekso nuostatų.