Šią informaciją portalui Lrytas.lt patvirtino Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT). „Vakar gavome „Bitė Lietuva“ raštą, kuriuo informuojama, kad nuo sausio 25 dienos kompanija išjungia paslaugą, kuria informuojama apie tikėtinai skambinantį prekybos agentą“, – teigė RRT atstovė ryšiams su visuomene Rasa Karalienė.
Pačios „Bitės“ atstovai nurodė tik tai, kad šiuo metu paslauga dar teikiama.
Pernai metų pabaigoje RRT skelbė sulaukusi skundų dėl minėtos paslaugos, o atlikus tyrimą kompanijai buvo nurodyta ją išjungti, esą taip klientams sudaromos kliūtys gauti įeinančių skambučių paslaugą. RRT užkliuvo ir tai, kad paslauga buvo įjungta visiems „Bitės“ abonentams be išankstinio jų sutikimo. Be to, skambinantis asmuo nebuvo informuojamas, jog skambučio gavėjas jau pakėlė ragelį.
„Bitė“ akcentavo, kad daugiau nei 95 proc. jos klientų minėtą paslaugą įvertino palankiai ir buvo ja patenkinti. Paslaugos atsisakė vos 0,16 proc. visų klientų. Todėl iš pradžių kompanija buvo nusprendusi paslaugos neišjungti, o vietoje to ją patobulino, atsižvelgdama į išsakytas pastabas. Visgi dabar jos nuomonė pasikeitė.