Kompanijos „Hypermach“ vadovas Richardas Luggas teigia jau sulaukęs ambicingo projekto finansavimo iš Didžiosios Britanijos Prekybos ir pramonės ministerijos.
„Turime revoliucinę variklių technologiją ir unikalų lėktuvo dizaino projektą, kuris orlaiviui leis išvystyti neįtikėtiną greitį, – parodoje „l“ Paryžiuje pasakojo R.Luggas. – Be to, esame numatę ir pirmojo skrydžio datą. Į orą jis turėtų pakilti 2021 m. birželį.“
20 vietų lėktuvą skraidins du hibridiniai varikliai, kurie naudos 30 proc. mažiau degalų nei jau aštuonerius metus neskraidančiuose „Concorde“ montuoti „Rolls-Royce“ galios agregatai.
Numatomas kreiserinis lėktuvo „Hypermach SonicStar“ greitis – 3,1 macho (machas – greičio riba, kurią peržengus skriejama greičiau už garsą). Tokį greitį orlaivis išvystys naudodamas hibridinę dujų turbinos variklio technologiją „S-MAGJET“. O maksimalus šio lainerio greitis – 3,6 macho.
Fiuzeliažą gaubiančios elektromagnetinės srovės nuslopins sprogimą, kuris įvyksta lėktuvui viršijus garso greitį, tad akustinio triukšmo reikalavimai šiam orlaiviui neturėtų būti kliūtis. Nuotolis, kurį „Hypermach SonicStar“ galės nuskristi be degalų papildymo – 10,8 tūkst. km, o jo varikliai optimaliausiai veiks 19 km aukštyje.
„Varikliai bus hibdriniai, – pabrėžė kompanijos atstovas spaudai. – Jie generuoja galybę elektros energijos. Kiekvienas turbinos veikimo etapas vyksta savarankiškai ir nepriklausomai nuo kitų etapų. Toks segmentavimas skrydžio metu leidžia keisti besisukančių jo dalių veikimo greitį pagal besikeičiančias atmosferos sąlygas ir skrydžio parametrus.“