Kaip jau galite suprasti, „Nvidia“ pasistengė sukurti tokį produktą, kuris galėtų palaikyti „DirectX 11“. Tai reiškia, kad netolimoje ateityje pasirodys įrenginiai, sugebantys palaikyti „OpenGL 4.4“ bei „Unreal Engine 4“ žaidimų variklį. Kompanija savo pristatymuose lygino naująjį procesorių su dabartiniu „Tegra 4“.
Skirtumas tikrai pastebimas. Žaidimuose pagerės apšvietimas, įvairūs atspindžiai, žaidimo detalės bus tikroviškesnės ir panašiai. Įdomu tai, kad šis procesorius turės dvi skirtingas versijas.
Pirmasis variantas turės 32-bitų, keturių branduolių, 2,3GHz taktiniu dažniu dirbantį „A15“ procesorių, o antrasis – 2,5 GHz taktinio dažnio dviejų branduolių „Denver“ procesorių.
Vaizdo procesorius taip pat buvo palygintas su „Xbox 360“ ir „PlayStation 3“ žaidimų konsolėse esančiais vaizdo procesoriais ir pagal galimybes stipriai juos pranoksta. Dėl to „Nvidia“ užtikrintai tvirtina, kad greitu metu konsolės lygio žaidimais jau galėsime mėgautis savo išmaniuose įrenginiuose.