Nors išklausę pranešimą klientai gali patys pasirinkti, ar pokalbį tęsti, RRT mano, kad taip klientams sudaromos kliūtys gauti įeinančių skambučių paslaugą. Tarnybai užkliuvo ir tai, kad paslauga buvo įjungta visiems „Bitė Lietuva“ abonentams be išankstinio jų sutikimo. Be to, skambinantis asmuo neinformuojamas, jog skambučio gavėjas jau pakėlė ragelį ir, kol šis klauso informacinio pranešimo, skambinantis asmuo girdi kvietimo signalą, todėl sujungimo gali nesulaukti.
Nepaisant išsakytos kritikos, „Bitė“ nusprendė paslaugos neišjungti. Jos atstovai aiškina, kad RRT prašė nutraukti teikimą tokios paslaugos, kokia ji buvo teikiama anksčiau, o kompanija ją patobulino. „Gavę RRT raštą mes nedelsiant ėmėme vykdyti paslaugos pakeitimus pagal tarnybos pateiktas pastabas ir apie pokyčius informavome RRT. Manome, kad mūsų pakeitimai išsprendžia klausimus, dėl kurių RRT į mus kreipėsi“, – lrytas.lt sakė „Bitės“ atstovė ryšiams su visuomene Rūta Latinytė.
Anot jos, RRT atkreipė dėmesį į kelis aspektus, pavyzdžiui tai, kad abonento klausomas pranešimas buvo kiek per ilgas, todėl jis buvo sutrumpintas. Taip pat „Bitė“ diegia agento informavimą apie pranešimą ir atlieka pokyčius pagal kitas tarnybos rašte išsakytas pastabas.
RRT kompanijos atsakymą penktadienį buvo gavusi, tačiau kol kas neatsako, ar „Bitės“ atlikti pakeitimai yra pakankami. „Mes sekame situaciją ir ją aiškinamės, sprendimą priimsime ir paskelbsime pirmadienį“, – teigė RRT atstovė ryšiams su visuomene Rasa Karalienė.
„Bitės“ sugalvota paslauga piktina ir kitus rinkos žaidėjus. Įvairias skambučių paslaugas teikiančią kompaniją „Lintel“ valdančios įmonės TEO atstovai pastebi, kad „Bitė“ pardavimo agentais gali pavadinti įvairių bendrovių atstovus – siuntų tarnybas, energetikus, net valstybines institucijas.
„Jei būčiau „Bitės“ klientas, man nerimą keltų du dalykai. Iš skambučių centrų gali skambinti ne tik paslaugas siūlančios bendrovės, bet ir man siuntą atvežęs kurjeris, draudimo žalą norintis padėti sureguliuoti ekspertas arba mano namą aptarnaujanti įmonė, kuri nori įspėti, kad rytoj nebus karšto vandens. Skambučiai gali būti daromi žmonėms svarbiais tikslais ir atsiranda rizika, kad jie gali nepasiekti adresato, – sakė TEO atstovas spaudai Antanas Bubnelis. – Antras dalykas, kuris man keltų nerimą kaip klientui, yra tai, jog operatorius imasi vaidmens nuspręsti, kuris skambutis man yra svarbus, o kuris mažiau svarbus. Aš tikrai nenorėčiau, kad man paslaugas teikiantis operatorius taptų tokiu skambučių filtru.“
Pati „Bitė“ akcentuoja, kad daugiau nei 95 proc. jos klientų minėtą paslaugą įvertino palankiai ir buvo ja patenkinti. Paslaugos atsisakė vos 0,16 proc. visų klientų.