Sau.lt startavo tik šiemet ir jau yra tapusi didžiausia moterims prekes siūlančia internetine parduotuve.
„Nusprendėme visas savo pajėgas skirti pozicijų užsienio rinkose stiprinimui, o veiklą Lietuvoje perduodame rinkos lyderiui, kuris sugebės užtikrinti kokybišką aptarnavimą ir konkurencingas kainas Sau.lt pamėgusioms klientėms“ – sakė Sau.lt įmonės vadovas Andrius Kubiliūnas.
Pasak Pigu.lt generalinio direktoriaus Dainiaus Liulio, planuojama plėsti kvepalų, kosmetikos, buitinės chemijos, vaikų prekių ir drabužių asortimentą, pasiūlyti patrauklias pristatymo sąlygas ir kainas būtent šioms prekių grupėms.
„Pigu“ įmonių grupę, elektroninės prekybos lyderę Baltijos šalyse, sudaro keturios e.parduotuvės: Lietuvoje – pigu.lt, Latvijoje – 220.lv, Estijoje – dlb.ee, Suomijoje – dlb.fi.
Pernai „Pigu“ įmonių grupės konsoliduota apyvarta siekė 87 mln. litų, į parduotuvių veiklos optimizavimą ir infrastruktūrą įmonė investavo daugiau kaip 2 mln. litų. Panašios apimties investicijos planuojamos ir šiais metais. „Pigu“ grupė investuos į sistemas, kurios leis grupės įmonėms ir toliau augti, išlaikant aukštus klientų aptarnavimo standartus.