Mobiliojo ryšio bendrovė pristato mobiliuoju internetu pagrįstą kainodarą, visiškai naują komunikacijos stilių bei planus jau kitąmet mobiliojo interneto tinklu padengti visą Lietuvą.
Pasirinkę pageidaujamą duomenų kiekį (nuo 50 megabaitų iki 2 gigabaitų), „Omnitel“ klientai kartu su juo gaus neribotus pokalbius ir SMS žinutes į visus Lietuvos tinklus ir galės visiškai kontroliuoti išlaidas už mobilųjį internetą telefone.
Lrytas.lt jau rašė, jog „Bitė Lietuva“ metė iššūkį mobiliojo ryšio operatoriams – neribotus pokalbius ir SMS už 22 litus per mėnesį. „Tele2“ jau kitą dieną pasiūlė tokią pačią paslaugą, tačiau už 21 litą ir pabrėžė, kad įgyvendino savo mažiausios kainos pažadą.
Rinkodaros ekspertai tikėjosi „Omnitel“ atsako, mat priešingu atveju, Lietuvos marketingo asociacijos valdybos pirmininkas Simonas Bartkus teigė, jog netekimai gali būti labai dideli.
„Bendrovėms, kurios sugeba greitai reaguoti į pasikeitimus rinkoje – riebus pliusas. Investuotojai tai vertina, tačiau pasibaigus vakarėliui skaičiuojami uždirbti pinigai. Vis dėlto, jei kompanija nesugebėtų reaguoti į pokyčius, kitas jos žingsnis – bankrotas“, - sakė Marius Dubnikovas, Lietuvos finansų maklerių asociacijos prezidentas.
Anot finansų maklerio, mobiliojo ryšio operatoriai įžengė į tokią zoną, kur kaina tampa neaktuali, nes ji sąlyginai ir taip yra maža. Todėl jiems reikės konkuruoti kitomis priemonėmis – aptarnavimu, išskirtinumu, kokybe ir su internetu susijusiais pasiūlymais.
„Pasikeitimai, apie kuriuos šiandien kalbame, yra didelių pokyčių pradžia. Mūsų tikslas – atgauti lyderio poziciją Lietuvoje, ir mes nuosekliai šio tikslo sieksime“, – sako „Omnitel“ prezidentas Danas Strombergas.
Bendrovės duomenimis, daugelis klientų nori visapusiškai išnaudoti šiuolaikinio mobiliojo ryšio galimybes, todėl pasiūlymai, apimantys vien tik neribotus pokalbius ir SMS žinutes, jiems nėra pakankami. Todėl „Omnitel“ esamiems ir naujiems savo privatiems klientams pristato mobiliuoju internetu pagrįstą naujos kartos kainodarą.
„Mobiliojo interneto paklausa ir vartojimas sparčiai auga, todėl, siekdami patenkinti klientų poreikius, darome esminius pokyčius: pristatome naują planą „Išmaniems“, į kurį įtrauktas vartotojui reikiamas mobiliųjų duomenų kiekis ir įdiegta išlaidų už juos kontrolė. Naujasis pasiūlymas yra geriausias besinaudojantiesiems išmaniaisiais telefonais, kurių kasdien vis daugėja, o be mobiliojo interneto jie tiesiog visavertiškai neveikia“, – teigia D.Strombergas.
Su mobiliojo interneto vartojimo augimu savo verslo ateitį siejanti „Omnitel“ pristato naują mokėjimo planą „Išmaniems“ su galimais keturiais mobiliųjų duomenų paketais, iš kurių klientai gali pasirinkti labiausiai atitinkantį jų poreikius.
Pasirinkę pageidaujamą duomenų kiekį (nuo 50 megabaitų iki 2 gigabaitų), „Omnitel“ klientai kartu su juo gaus neribotus pokalbius ir SMS žinutes į visus Lietuvos tinklus ir galės visiškai kontroliuoti išlaidas už mobilųjį internetą telefone.
Keturiuose siūlomuose planuose pokalbiai ir SMS bus neriboti, o kainą lems duomenų kiekis. 50 MB duomenų su neribotais pokalbiais ir SMS kainuos 25 litus, 300 MB - 33 litus, 1 GB - 39 litus, o 2 GB duomenų su neribotais pokalbiais ir SMS kainuos 49 litus.
Palyginti, „Tele2“ neribotus pokalbius ir SMS siūlo už 21 litą, o 1 GB duomenų paketą gali prisidėti už 10 litų - visa kaina 31 Lt. „Bitė“ savo ruožtu siūlo neribotus pokalbius ir SMS už 22 litus, o 1 GB duomenų - už 15 litų. Tad visa neribotų pokalbių bei SMS bei 1 GB duomenų kaina - 37 litai. Tai šiek tiek pigiau nei „Omnitel“.
Priartėjus prie pasirinkto duomenų kiekio ribos, klientas gaus apie tai informuojančią žinutę su galimais sprendimais, pavyzdžiui, pasididinti duomenų kiekį.
Netrukus panašios struktūros nauji mokėjimo planai (pageidaujamas duomenų kiekis su interneto išlaidų kontrole bei neriboti pokalbiai ir SMS žinutės) bus pasiūlyti ir „Omnitel“ verslo klientams.
„Su naujuoju planu savo klientams siūlome viską, ko jiems iš tiesų reikia: kokybišką ir patikimą mobilųjį internetą, neribotus pokalbius į mobiliuosius ir fiksuotus Lietuvos tinklus, SMS žinutes bei mobiliojo interneto išlaidų kontrolę, užtikrinančią, kad klientai nepatirs nemalonių siurprizų ir neviršys mobiliajam internetui telefone numatytos sumos“, – sako D.Strombergas.
Kartu su naujos kartos kainodara „Omnitel“ pristato ir visiškai naują komunikacijos stilių. Bendrovės rinkodaros komunikacijoje atsiranda gerą ryšį vertinantys animuoti personažai, atspindintys šiuolaikinius mobiliojo ryšio vartotojus.