Berlyne (Vokietija) vykusiame „Digital Communication Awards“ (liet. – Skaitmeninės komunikacijos apdovanojimai) renginyje portalas laimėjo apdovanojimą „Online Newsroom“ (liet. – Internetinis naujienų skyrius) kategorijoje.
Šiuose apdovanojimuose dėl tiitulų varžėsi tokios įmonės, kaip „Coca Cola“, „Siemens“, „Wikipedia“, „Google Plus“ ir BBC.
Iš viso įmonės pretendavo į 38 apdovanojimus įvairiose kategorijose, tokiose kaip „Socialinės žiniasklaidos kampanija“, „Internetinė strategija“, „Twitter“ paskyra“, „Video kanalas“, „Metų inovacija“, „Internetinis naujienų skyrius“.
„Digital Communication Awards“ apdovanojimus organizuoja Berlyno Quadrigos universitetas. Tai – pirmieji tokio tipo apdovanojimai, kuriuose vertinama vien tik įmonių komunikacija internete.
Dalyvius vertino viešųjų ryšių ekspertų komisija, kurią sudarė 31 narys.
„Tai pirmasis portalo lrytas.lt apdovanojimas tarptautiniu lygiu, tikėsimės, ne paskutinis. Džiaugiamės, kad mūsų projektai pasiekia skaitytojus visais įmanomais būdais. Taip pat malonu tai, kad buvome įvertinti ekspertų komisijos, kuri galėjo rinktis iš daugybės stiprių projektų ir žinomų prekės ženklų“, - nominaciją komentavo portalo direktorius Ričardas Baltaduonis.
Šį projektą įgyvendinusios interaktyvios reklamos bendrovės „Ad Fingers“ vadovas Kristoforas Akromas teigė, jog skaityklė buvo rengiama remiantis užsienio patirtimi, pritaikant savas žinias specifinei Lietuvos rinkai.
„Džiugu, kad Lietuvoje, kurioje yra apie 1,7 mln. interneto vartotojų, sugebėjome sukurti produktą, kuris patraukė tarptautinį dėmesį. Konkuravome su didelėmis įmonėmis, turinčiomis milžiniškus biudžetus, tačiau komisija įvertino mūsų produktą“, - sakė K.Akromas.