Pastebėta, kad rinkoms nedaug pateikta tik brangesnio modelio „iPhone 5S“ telefonų, o pigesnis jo variantas „iPhone 5C“ tebeguli parduotuvių lentynose. Pardavėjai taip pat nurodė, kad „Apple“ uždraudė pardavėjams leisti naująjį telefoną pirkėjams užsisakyti iš anksto. Manoma, kad vartotojai bus pasipiktinę tokia padėtimi rinkose ir kaltins mažmenininkus, o ne pačią „Apple“.
Didžiojoje Britanijoje visi į parduotuves patekę „iPhone 5S“ buvo išparduoti per pirmąją valandą nuo prekybos pradžios. Šiuo metu daugelis parduotuvių praneša, kad naujos prekės juos pasieks tik po 7-10 darbo dienų.
„Manau, kad taip „Apple“ nori leisti vartotojams pasirinkti, kurio telefono jie nori. Ji skatina pirma išbandyti pigesnį 5C, o tik tada pirkti savo naujieną“, - svarstė JAV investicijų banko „Piper Jaffray“ analitikas Gene Munsteris.
Pirmasis pardavimų savaitgalis turės didžiulės įtakos „Apple“. Analitikai tikisi, kad pirmiosiomis dienomis „Apple“ pavyks parduoti nuo 5 iki 7 milijonų naujųjų aparatų. Mažiau nei 5 milijonai reikštų sudaužytas viltis. Jeigu pardavimai perkoptų 6 mln. ribą. Tai būtų pagrindo džiaugsmui.