Suasmenins kainų informaciją
Pasak „Priceon“ atstovo Tomo Gudžiausko, nauji resursai yra skirti technologinėms inovacijoms, leisiančioms atnaujinti bei suasmeninti kainų ir akcijų sistemą pagal unikalius vartotojų poreikius.
Kompanijos atstovai jau artimiausiu metu partneriams ir visuomenei pristatys naujas optimizuotos sistemos galimybes.
Jos, tikimasi, užtikrins, kad prieš žengdamas į tarptautinius vandenis „Priceon.lt“ įsitvirtintų natūraliu ir pagrindiniu racionalaus pirkėjo palydovu Lietuvoje.
Susitaikė su prekybos centrais
Per pastaruosius mėnesius kainų portale apsilanko daugiau kaip 200 tūkst. unikalių lankytojų.
„Pagrindiniu šių metų laimėjimu vadintume perprastus vartotojų ir verslo poreikius bei glaudžius santykius su pagrindiniais Lietuvos prekybos centrais.
Partneriškas požiūris leidžia išvengti praeityje pasitaikydavusių nesusipratimų, lengviau dalintis informacija apie akcijas ir kainas, sumažinti laiko ir pinigines sąnaudas bei koncentruotis į sistemos inovacijas“, - pažymi T.Gudžiauskas.
Projekto atstovų teigimu, tai - ne paskutinės investicijos į „Priceon.lt“ plėtrą. Preliminariais duomenimis, papildomų įplaukų kompanija tikisi 2013 m. pabaigoje, žengiant į Ispanijos ir Rusijos rinkas.
„Priceon.lt“ sistemos autoriai - Jurijus Laneckis ir Andrius Poznanskis. Savo lėšomis sukūrę pirmąją akcijų paieškos ir kainų lyginimo sistemos versiją, 2012 m. jie pritraukė bemaž 1 mln. Lt vertės investiciją iš T.Karoso valdomo holdingo „LTk Capital“, užtikrinusią sėkmingą projekto plėtrą. To paties verslininko grupė taip pat yra investavusi į interneto parduotuves „Pigu.lt“, „Sau.lt“ ir „220.lv“.