O viskas dėl mažyčių baltos spalvos lipdukų, kurie paslėpti telefono arba grotuvo viduje, netoli ausinių bei įkrovimo lizdų. „Apple“, nesvarbu kokį turėjo nusiskundimą garantinio pirkinio savininkas, iškart atsisakydavo vykdyti garantinius įsipareigojimus, jei bent vienas lipdukas buvo pakeitęs spalvą į rožinę ar raudoną.
Tačiau indikacinės juostelės gamintoja, kompanija 3M, teisme nurodė, kad ji spalvą keičia ne tik nuo vandens, bet ir nuo drėgmės. Taigi, bent jau rožiniu lipdukas gali pasidaryti tiesiog dėl atmosferos drėgnumo.
Prispaustas tokių įrodymų „Apple“ atstovas Noreenas Krallas trečiadienį pasirašė sutikimą išmokėti pinigus. Tačiau pasirašytoje sutartyje „Apple“ vis tiek nepripažįsta, kad ką nors darė neteisingai. Tiesa, tokiai traktuotei dar turės pritarti teisėjas.
Ką tai reiškia pirkėjams? Potencialiai šimtai tūkstančių tų, kurių sugedusiems „iPhone“ (nuo pirmojo iki 3GS modelių) ir „iPod“ (pirmų trijų kartų) buvo atsisakyta teikti garantinį aptarnavimą, dabar gali tikėtis išmokų. Manoma, kad vidutiniškai kiekvienas asmuo gaus apie 200 dolerių, tačiau išmokos gali būti ir didesnės, ir mažesnės – viskas priklausys nuo pareiškimų skaičiaus.
Kaip ten bebūtų, tačiau „Apple“ pastaruoju metu vis dažniau įkliūva dėl nesąžiningo elgesio. Juk visai neseniai kompanijos vadui Timui Cookui jau teko atsiprašinėti Kinijos už arogantišką „Apple“ politiką šios šalies pirkėjų atžvilgiu.
Ir tuomet pagrindine bėda tapo garantija. Kinijoje kilo triukšmas, kai vietinė spauda parašė, kad kitose šalyse sugedę garantiniai „iPhone“ pirkėjams keičiami naujais, o Kinijoje keičiama tik jų elektronika. Be to, „Apple“ kompiuteriams taikoma vienerių metų garantija prieštarauja Kinijos įstatymams, kur nurodyta, kad minimali garantija turi būti du metai.