TEO Paslaugų plėtros ir rinkodaros tarnybos vadovo Nerijaus Ivanausko teigimu, išmaniosios televizijos klientų skaičius auga, o žiūrovai nori daugiau vis išskirtinės kokybės pramogų.
„Tobulindami interaktyviosios televizijos paslaugą siekiame išlikti naujovių lyderiais, keisdami televizijos sampratą ir kartu atsižvelgdami į klientų pomėgius bei lūkesčius. Matydami, kad auga trimačio vaizdo televizorių populiarumas, nusprendėme 3D vaizdą pasiūlyti tiesiai televizorių ekranuose“, – sakė N. Ivanauskas.
Kad 3D televizoriai Lietuvoje tampa vis populiaresni, rodo įmonės „GfK Retail and Technology Baltic“ pateikiami duomenys. Remiantis jais, tokių televizorių pernai Lietuvoje buvo parduota 48 tūkst., t.y. daugiau nei dvigubai daugiau nei per 2011 metus.
Pasak Pietų Afrikoje kuriamo kanalo „3flow“ kūrėjų, iki šiol jis buvo rodomas tik Prancūzijoje, Dominikoje ir Estijoje. Artimiausiu metu jį ketinama pradėti transliuoti JAV, Indijoje ir Čilėje. Kanalo laidos transliuojamos anglų kalba. Kanalui „3flow“ reportažus rengia prodiuserių kompanijos „WildEarth TV“ ir „Carnage TV“. „3flow“ rodo laidas apie laukinę gamtą bei ekstremalaus sporto vaizdus: nuo nardymo su rykliais iki šuolių parašiutais.
Technines galimybes matyti 3D kanalą turi dauguma žiūrovų, kuriems paslaugos teikiamos naujos kartos šviesolaidiniu ar sparčiu plačiajuosčiu ryšiu. Žiūrint kanalo „3flow“ laidas per įprastus televizorius, TV ekranas bus padalytas į dvi dalis ir jose bus matomi du vienodi vaizdai.