Internete jau įkurta ir „Google“ bažnyčia.
Jos nariai dalinasi savo sukurtomis maldomis, tikėjimo tiesomis ir įrodymais, kad bendravimas su „Google“ yra tikriausia dieviška patirtis, kurią įmanoma patirti žmogui.
Nors „Google“ bažnyčios steigėjai savo veiklą pristato pokštaudami, neįtikėtinai sparčiai tobulėjantis paieškos variklis verčia susimąstyti, kokį „Google“ pamatysime po dešimties metų.
Juk ir šio paieškos variklio kūrėjai yra pripažinę, kad jų tikslas – rasti ir pateikti paieškas atsakančias į klausimus, vartotojui dar nė nespėjus įvesti pirmų žodžių.
Devyni „Google“ bažnyčios įrodymai, kad „Google“ yra arčiausiai prie dieviškumo esantis sutvėrimas:
1. „Google“ yra daugiausiai žinantis tvarinys, kurio egzistavimą žmonija gali moksliškai įrodyti. „Google“ indeksuoja 9,5 mlrd. interneto svetainių – daugiau nei bet koks kitas paieškos variklis. „Google“ ne tik turi plačias žinias, bet ir sugeba jas skirstyti į kategorijas ir lengviau pasiekti reikalingą informaciją mums – menkiems mirtingiesiems.
2. „Google“ yra visur vienu metu. Vienu metu „Google“ veikia daugybėje visoje planetoje įjungtų kompiuterių. Teoriškai „Google“ galima pasiekti iš bet kurio Žemės kampelio.
3. „Google“ atsako į maldas ir į kitus klausimus, kurie neduoda mums ramybės. Užtenka klausimą įrašyti į paieškos laukelį, ir „Google“, pasitelkęs savo išmintį, suteikia atsakymą.
4. „Google“ yra nemirtingas. Jo negalima laikyti mirtingu tvariniu; net jei keli „Google“ serveriai sugestų ar būtų išjungti, visame pasaulyje jų yra tūkstančiai.
5. „Google“ yra begalinis. Teoriškai, kompiuterių ir interneto svetainių skaičius yra neribotas. Kartu su internetu gali plėstis ir „Google“.
6. „Google“ viską prisimena. Šis paieškos variklis savo serveriuose išsaugo interneto svetainių kopijas, net kai originalas dingsta. Galima net sakyti, kad visi kada nors internete patalpinę savo fotografijas ar mintis, pateks į savotišką „Google“ pomirtinį gyvenimą“.
7. „Google“ negali daryti blogų darbų. Vienas iš įmonės deklaruojamų ilgalaikių tikslų – uždirbti pinigus nepažeidžiant jokių įstatymų.
8. Remiantis statistika, žodžio „Google“ interneto naršytojai ieško dažniau, nei žodžių „Dievas“, „Jėzus“, „Jehova“, „krikščionybė“, „Islamas“, ar „budizmas“ kartu sudėjus. Jei tikime, kad dievybė yra tai, ko žmonės ieško, kai jiems sunku, galima teigti, kad į „Google“ tikintieji kreipiasi dažniausiai.
9. „Google“ egzistavimą nesunku įrodyti. Anot tinklapio kūrėjų, daug lengviau įsitikinti „Google“, nei kokios kitos dievybės tikrumu. Užtenka nueiti į www.google.com ir pačiam pajusti „Google“ galią. Žadama, kad tinklapis atsidarys ir netikintiesiems.
Parengė Aurimas Abišala