Pirmaujanti Europoje profesionalių garso ir vaizdo bei integruotų sistemų paroda (ISE, rengiama nuo 2004 m. Čia eksponuojamos garso ir vaizdo bei kompiuterinės technologijos, IT paslaugos, interneto sprendimai, kabeliai, baterijos, ekranai, namų kinas, apšvietimo technologijos, multimedia, sceninės instaliacijos ir kt. 2012 m. ISE parodoje Amsterdame apsilankė daugiau negu 40 tūkst. lankytojų, kurie be „Canon“, „Eurocom“, „Hyundai“, „Java Technologies“, LG, „Panasonic“, „Philips“, „Samsung“, „Sony“, čia išvydo ir lietuvių stendą.
„Mūsų kuriami interaktyvūs sprendimai yra veiksmingas rinkodaros įrankis renginiams, prekybos vietoms ir visoms erdvėms, kuriose norima patraukti žmonių dėmesį bei kurti emocinį ryšį su prekės ženklu, – sako vienas iš „Gluk Media“ įkūrėjų Bogdan Karpovič. – Šių metų ISE parodoje buvome tarp vos kelių bendrovių, kuriančių interaktyvų turinį. Sulaukėme įvairių pasiūlymų dirbti su konkrečiais projektais ne tik iš Europos, bet ir iš tokių šalių, kaip Izraelis, Japonija ir Kuveitas.“
2010 m. įkurta lietuvių bendrovė pradėjo veiklą kurdama aplikacijas reklamoms bei pramogų verslui. Šiuo metu „Gluk Media“ susitelkė į švietimo ir medicinos sritis. Tarp žinomiausių projektų – bendradarbiavimas su Santariškių klinikomis ir kitomis gydymo įstaigomis kuriant programą, skirtą pacientų fizinei reabilitacijai. Parengta ir aplikacija, skirta vaikams mokyti.
ISE parodoje „Gluk Media“ pristatė ir tris interaktyvius sprendimus pasaulinės kompanijos „Barco“ stende. Pasak B. Karpovič, vieni iš „Barco“ kompanijos tikslų šių metų ISE parodoje – pristatyti naujus produktus, pritraukiant kuo daugiau lankytojų per jiems daromą įspūdį.
„Pasiūlėme tai padaryti efektyviau nei naudojantis tradiciniais reklamos parodose būdais, – pristato idėją šio projekto vadovas Valdas Skinderis. – Sumontavome tris žmogaus rankų judesiais valdomas interaktyvias sienas, tad lankytojai vartė interaktyvius katalogus sau patogiu tempu, nuosekliai susipažino su „Barco“ produkcijos naujienomis. Be to, sprendimo inovatyvumas tapdavo pagrindu stende dirbantiems kompanijos „Barco“ atstovams pradėti pokalbį su čia užsukusiais žmonėmis.“
Greta emocinio patrauklumo, „Gluk Media“ kuriami interaktyvūs sprendimai pasižymi ir tuo, kad gali padėti fiksuoti bei analizuoti žmonių elgesį, dėmesio sutelkimo trukmę, lytį bei amžių. Gautų analitinių duomenų dėka klientas sužino tikslią informaciją apie vartotojus ir gali pats daryti išvadas apie vykdomą reklaminę kampaniją bei, prireikus, daryti pakeitimus realiuoju laiku.