„Jeigu užimsit trečią vietą, šią lentą jums padovanosiu“, - nežinia, juokais ar rimtai ištaria „Microsoft Lietuva“ vadovas Kristijonas Kaikaris, bet Balsių pagrindinės mokyklos aštuntokai kimba į užduotį su dar didesniu užsidegimu. Ar įmanomas toks rezultatas, jeigu šį edukacinį žaidimą šiuo metu pasaulyje internetu žaidžia dar keli šimtai žmonių?
439 vieta - taigi interaktyvios lentos dar teks palaukti. Tačiau ir be jos Balsių pagrindinė mokykla kaip reikiant apsiginklavusi išmanumu. Socialiniais tinklai, programa „Skype“, elektroniniai dienynai, planšetės, delninukai, interaktyvios lentos, vaizdo pamokos – visa tai savo mokykloje naudoja mokytojai ir mokiniai.
Balsių pagrindinė mokykla buvo viena iš lrytas.lt organizuotos socialinės kampanijos „Mokykla 2.0“ lyderių, o šiandien į kampanijos partnerio „Microsoft Lietuva“ būstinę atvyko prizo - kompiuterio „Xbox Kinect“ ir pažinties su švietimo naujovėmis.
Kai smalsūs paaugliai prisiliečia prie interaktyvaus stalo „PixelSense“, įvyksta ginčas: kada jis būtų naudingesnis - per pamoką ar kontrolinį? Mokantis ar nusirašinėjant? „Smagiausia būtų jį nuhakinti“, - prisipažįsta keturiolikmetis, o jo mintis palydi bendraklasių ir lydinčių mokytojų juokas.
Stebint juos ir klausantis kalbų nekyla abejonių: išmanioje ir kūrybiškoje Balsių pagrindinėje mokykloje mokiniai ir mokytojai randa bendrą kalbą, o pamokos įtraukia naujovės ir kūrybiškumu.