„Mobiliosios bankninkystės srityje perėmėme Skandinavijos šalių patirtį ir ją adaptavome Lietuvos klientų poreikiams. Panaudodami naujausias technologijas siekiame išplėsti finansinių paslaugų galimybes ir prieinamumą. Tai kuria pridėtinę vertę klientams ir mažina teikiamų paslaugų aptarnavimo sąnaudas“, – sako Mindaugas Dambrauskas, „Danske Bank“ Produktų ir kanalų plėtros skyriaus vadovas.
Naudotis „Danske mBanku“ nemokamai gali kiekvienas, turintis išmanųjį telefoną ar planšetinį kompiuterį ir internetą. Prie programėlės galima prisijungti tomis pačiomis klientų atpažinimo priemonėmis, kaip ir jungiantis prie „Danske eBanko“.
Klientams sudaryta galimybė naudojantis programėle sužinoti savo sąskaitų ir kortelių likučius, peržiūrėti pinigų judėjimą, pervesti pinigus ar atlikti valiutos keitimą. Taip pat klientai gali greitai sužinoti valiutų kursus bei perskaityti „Danske eBanko“ pranešimus.
Pasak M. Dambrausko, kuriant programėlės funkcionalumus, dėmesys skirtas ir verslo klientams. Naudojantis „Danske mBanku“ galima valdyti kelis klientus, pavyzdžiui, ir įmonę, ir privatų asmenį. Taip pat sudaryta galimybė peržiūrėti ir pasirašyti savo ar įmonės darbuotojo per „Danske eBanką“ arba „Danske mBanką“ suvestą operaciją.
Sukurta ir tokia funkcija kaip artimiausio kelio iki bankomato arba banko skyriaus radimas. Ateityje planuojama programėlę papildyti privatiems ir verslo klientams naudingomis funkcijomis.
2011 m. Danijoje „Danske Bank“ Grupės mobilioji aplikacija buvo pripažinta kaip geriausia metų programėlė. Išbandyti programėlę Lietuvoje gali ir kitų bankų klientai. Tam specialiai buvo sukurta „Danske mBankas“ demo versija.