„Daugelis klientų teigia draudžiantys telefonus, perkamus vaikams. Ši paslauga populiarėja dėl jos vertės – grėsmė netekti, ar sugadinti telefoną nemažėja“, – sakė „Bitės Lietuva“ generalinis direktorius Chrisas Robbinsas.
Informatikos ir ryšių departamento prie Vidaus reikalų ministerijos duomenimis, per šiuos metus iki spalio pabaigos buvo pradėti daugiau nei 3800 ikiteisminių tyrimų dėl mobiliųjų telefonų vagysčių. Labiausiai telefonų savininkai nukentėjo šių metų liepos mėnesį, per kurį užfiksuotos net 453 telefonų vagystės.
„Mobiliųjų telefonų taisymo centro“ (MTTC), aptarnaujančio apdraustus telefonus, duomenimis, trijose Baltijos šalyse per pirmuosius dešimt šių metų mėnesių gauta apie 15 tūkst. netyčia sugadintų mobiliųjų telefonų, kurių taisymo nepadengia gamintojo garantija. Ketvirtadalį šių telefonų vartotojai renkasi taisyti, o likusių sugadinimas yra per brangus, todėl savininkai nusprendžia telefoną keisti į naują.
Pasak MTTC direktoriaus Gintaro Kručko, dažniausiai telefonai netyčia sugadinami vasarą. „Poilsiautojai atsipalaiduoja, renkasi aktyvesnes pramogas, ilsisi gamtoje, prie vandens, todėl nukenčia ir mobilieji telefonai. Būtent rugpjūčio ir rugsėjo mėnesiais fiksuojame didžiausius taisymui atnešamų įrenginių kiekius“, - sakė G. Kručkas.
Lietuvoje kol kas tik „Bitės“ vartotojai gali savo telefonus apsidrausti nuo vagystės ar nepataisomo sugadinimo, o draudimo įmoka priklauso nuo telefono vertės. Šiuo metu dažniausiai apdraudžiami telefonų modeliai yra iš „Samsung Galaxy“ serijos, taip pat šie telefonai dominuoja draudiminių įvykių sąrašuose.
Telefonų draudimas padengia atsitiktines, skysčio, kišenvagystės, vagystės iš automobilio žalas. Jeigu mobilusis telefonas buvo pavogtas ir be kliento žinios buvo pasinaudota paslaugomis – „Bitė“ kompensuoja patirtas išlaidas iki 1,5 tūkst. litų.