Masačiusetso universitete atlikus tyrimą paaiškėjo, kad maždaug 40 procentų interneto naršytojų netenka kantrybės, jei vaizdo siužetas ekrane neatsiranda ilgiau nei 2 sekundes. Vidutiniškai kiekvieną sekundę po pirmųjų dviejų išjungusiųjų vaizdo klipo peržiūrą padaugėja maždaug 5,8 procentų.
Be to, žiūrovų kantrybė priklauso ir nuo vaizdo siužeto turinio.
„Žiūrovai mažiau kantrūs tuomet, kai nori peržiūrėti trumpą vaizdo klipą nei, tarkme, valandos ilgio filmą“, – sako vienas tyrimą atlikusių specialistų.
Kai kurie su tyrimo išvadomis susipažinę apie technologijas rašantys tinklaraštininkai stebėjosi, kad žmonės apskritai išlaukia 2 sekundes, mat šias laikais viskas turi vykti iš karto.
Štai „New York Times“ neseniai skelbė, kad interneto puslapių skaitytojai dar labiau nekantrūs nei vaizdo siužetų žiūrovai.
O „Times“ vasarį pranešė, kad intenautai tinklalapyje, kuris atsidaro lėčiau nei per 250 milisekundžių, lankysis rečiau nei greičiau atsiveriančiame konkurentų. Jei susimąstysime, kalbama apie spartesnį atvėrimą nei akies mirksnis.
Ar toks trumpas laiko tarpas, kaip akies mirksnis, gali būti toks svarbus? „Svarbi kiekviena milisekundė“, – žurnalui sakė vienas „Google“ inžinierų.
Na ką, pasirodo, ir taip spartus pasaulis kasdien vis labiau greitėja. O ar prisimenate laikus, kai atsiveriančio interneto puslapio laukdavote kelias ar ner keliasdešimt minučių?
Straipsnis iš portalo itnaujienos.lt