Antrosiose tarptautinėse programėlių dirbtuvėse „AppCamp“ šiemet dalyvavo 450 dalyvių, per 48 valandas buvo sukurtos net 58 programėlės. Tai yra beveik trečdaliu daugiau nei praėjusiais metais.
„Įvertinus jau trečius metus vykstančių aplikacijų dirbtuvių rezultatus, drąsiai galima teigti, kad mūsų kuriama mobiliųjų aplikacijų gamybos ekosistema kasmet tik stiprėja, ir kiekvienas norintis ras joje vietą. Šios dirbtuvės suteikia galimybių dirbti aplinkoje, kurioje tave tikrai supranta, pristatyti savo idėjas ir rasti partnerių tolimesnei veiklai“, – sakė „Omnitel“ prezidentas Antanas Zabulis.
Šiemet renginyje daugiausiai dėmesio buvo skiriama socialines problemas spręsti padedančioms programėlėms. Tarp sukurtų programėlių – sprendimai rinkti lėšas įvairioms sveikatos apsaugos asociacijoms, aplikacijos, skatinančios tėvų ir vaikų bendradarbiavimą, teismo posėdžių ar norimų bylų sekimas, masažo gidas, programėlė, leisianti kovoti su automobilių parkavimo taisyklių pažeidėjais, ir dar daugelis kitų.
„Šiemet renginys su kaupu patenkino mūsų visų – organizatorių ir dalyvių lūkesčius. Labai džiaugiamės augančiu dirbtuvių mastu bei Lietuvos aplikacijų kūrėju potencialu”, – sakė „AppCamp” generalinis direktorius Tomas Martūnas.
Kurdami programėlės, dirbtuvių dalyviai turėjo galimybę konsultuotis ir būti įvertinti pasaulinio lygio mentorių iš tokių kompanijų kaip „ING Direct“, „Microsoft“, „TeliaSonera“, „Groupon“, „Samsung“ ir kitų. Dalyvių vertinimu, bendradarbiavimas su tarptautiniais partneriais – tai didžiausia ir vertingiausia patirtis aplikacijų kūrėjams.
„Niekam ne paslaptis, kad programuotojai dažniausiai yra intravertai, todėl jiems labai sudėtinga patiems užmegzti kontaktą. Tokie renginiai kaip „AppCamp“ priverčia atsistoti, nueiti susipažinti, daryti ir kopti aukštyn. Vien dalyvavimas įvairiose iniciatyvose yra neįkainojama patirtis. Labiausiai šiose dirbtuvėse vertiname galimybę konsultuotis su mentoriais iš užsienio šalių, kurie gali įvertinti mūsų naujas idėjas globalioje perspektyvoje, pasiūlyti sprendimų, padėsiančių eiti pirmyn“, – pasakojo geriausios mobiliosios aplikacijos titulą pelniusios komandos „KeyApp“ nariai.
Geriausių programėlių autoriams atiteko piniginiai prizai, taip pat „Samsung“, „Omnitel“, „Addvisors”, „AdDuplex”, „Barclays” ir „Microsoft“ įsteigtos dovanos. Trys geriausios komandos turės šansą pristatyti savo idėjas Vilniuje vyksiančio tarptautinio renginio „Silicon Valley Comes to Baltics“ metu.
„Mobiliosios aplikacijos tampa vis populiaresnės – tai parodo itin didelis kūrėjų ir vartotojų susidomėjimas aplikacijomis. Be to, nuolat auga ir sukuriamų aplikacijų lygis. Dalyvauju tokio pobūdžio renginiuose visame pasaulyje ir drąsiai galiu pasakyti, kad Lietuvoje organizuojamas „AppCamp“ yra aukščiausio lygio renginys, kuriame esu buvęs“, – sakė „Samsung Electronics Poland” Tyrimų ir plėtros centro atstovas Dariusz Koc.
„AppCamp“ nugalėtojai:
„KeyApp“ – geriausia mobilioji aplikacija, kuri suteikia puikią alternatyvą prieigai prie durų ir vartų sistemos atrakinimo bei atidarymo;
„Triangularis“ – geriausiai į „Samsung S-Pen“ orientuota „Android“ aplikacija, kuri vaizdus iškraipo trikampe figūra;
„Tropic Mind“ – geriausia „Android“ aplikacija: žaidimas „ARGH!”;
„Trustribe“, „SMASH LT“ ir „Whemsy“ – geriausias tarptautinis potencialas;
„EyLean“ – geriausias „Windows 8“ parduotuvės žaidimas: ralio žaidimas, kuriame lenktynės vyksta realiais keliais žemėlapyje;
„Cereal Killers“ – geriausia „Windows Phone“ aplikacija: orų prognozių aplikacija.
„Barclays“ specialius prizus laimėjo:
„Kung fu coders“ – mobiliosios bankininkystės aplikacija;
„Grey Cardinals“ – aplikacija, kuri sveikatos apsaugos asociacijoms padeda rinkti aukojamus pinigus;
„The Hive“ – „Air Pocket“ bankinė aplikacija, kuri leidžia lengvai ir greitai pervesti pinigus.
„Addvisors“ įsteigtus „SEO“ ir „AdWords“ mokymus laimėjo komandos „Tag of Joy“, „The Hive“, „Jukebot“, „Robocop“, „Take On“ ir „Whemsy“. „AdDuplex“ prizas – 250.000 reklamos parodymų – atiteko komandoms „Contactimo@77Agency“, kuri sukūrė kontaktinės informacijos dalijimosi aplikaciją, ir „EyLean“, kurie sukūrė ralio žaidimą.