Per 2012 m. trečiąjį ketvirtį „Omnitel“ išlaikė stabilią 28 proc. EBITDA (pelno, neatskaičiavus palūkanų, pelno mokesčio, nusidėvėjimo ir amortizacijos) maržą. Taip pat stabilus išlieka ir „Omnitel“ vartotojų skaičius, kuris 2012 metų rugsėjo pabaigoje buvo 1 mln. 940 tūkst.
„Esame dėkingi savo seniems klientams už ištikimybę ir didžiausią dėmesį skiriame jų poreikių tenkinimui ir klientų pasitikėjimo didinimui. Nesant skirtumo tarp operatorių kainų, mes pasiekėme išsikeltus tikslus suteikdami savo klientams aukštą tinklo ir paslaugų kokybę, vertę teikiančius sprendimus verslui bei aukštos kokybės klientų aptarnavimą“, – sakė „Omnitel“ prezidentas Antanas Zabulis.
2012 m. trečiąjį ketvirtį „Omnitel“ atnaujino „Omni ID“ privalumų programą, kuri nuo šiol yra išmani, pritaikoma prie konkretaus abonento poreikių ir interesų bei suteikia galimybę pasinaudoti specialiais pasiūlymais ir nuolaidomis daugiau nei 1,6 tūkst. vietų visoje Lietuvoje.
Trečiąjį 2012 metų ketvirtį „Omnitel“ tęsė savo tinklo modernizavimą, siekdama dar pagerinti balso paslaugų kokybę bei padidinti išmaniojo 3G tinklo aprėptį ir kokybę didėjant išmaniųjų įrenginių kiekiui tinkle ir daugėjant „Omnitel“ mobiliojo interneto paslaugų vartotojų. „Omnitel“ mobiliųjų duomenų vartotojų skaičius per metus išaugo penktadaliu, o išmaniųjų telefonų pardavimai per 2012 metų trečiąjį ketvirtį augo 17 proc., palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu.