Anot jo, spartų lietuviškos el. prekybos drabužiais, batais ir aksesuarais augimą lėmė keli veiksniai. Vienas jų – kaina. „Drabužių kainas šalies rinkoje diktavo keli pagrindiniai žaidėjai, todėl gyventojai jau kurį laiką dairėsi pigesnių apdarų internete“, – kalbėjo G. Sakalauskas. „Stilago“ el. parduotuvėje didžiausia vartotojų dalis (32 proc.) pirkiniui išleidžia nuo 100 iki 200 litų, antras pagal populiarumą kainos lygis – nuo 50 iki 100 Lt: tokios kainos pirkinius įsigyja 17 proc. lankytojų.
„Iš savo pirkėjų krepšelio matome, kad 70,5 proc. jų įsigyja daiktus, kainuojančius nuo 10 iki 300 litų – brangesnės mados prekės nėra labai populiarios. Prabangūs ženklai, kurie sėkmingai perkami iš „Stilago“ Rusijoje, Lietuvos pirkėjų taip pat nevilioja: kad ir kokios didelės nuolaidos būtų taikomos „Dolce&Gabbana“ ar „Hugo Boss“ prekėms, jos populiarumu nenukonkuruoja vidutinės kainos „La Redoute“ ar „MEXX“ drabužių bei „Diesel“ ar „Bronx“ avalynės“, – papildė „Stilago“ projekto Lietuvoje vadovė Jurgita Videikaitė.
Kitas veiksnys – tai, kad Lietuvoje atsiranda vis daugiau plataus asortimento el. parduotuvių. Kol jų nebuvo, gyventojai, ieškantys kiek pigesnių gerų drabužių internete, pirmiausia dairėsi didelę pasiūlą turinčiuose užsienio portaluose. Tačiau daugumą po kelių bandymų apsipirkti atbaidė nemaži pristatymo, o perkančius iš JAV – ir muito mokesčiai. „Šiandien Lietuvoje veikia kelios dešimtys el. parduotuvių, prekiaujančių mados prekėmis. Trys-keturios turi didelę pasiūlą, tarp jų – ir mūsų parduotuvė: siūlome rinktis iš dešimčių tūkstančių prekių“, – kalbėjo J. Videikaitė.
Interneto skverbtis Lietuvoje ir kitose Baltijos šalyse taip pat lemia geras el. prekybos tendencijas. Du trečdaliai mūsų šalies gyventojų naudojasi internetu, pagal šviesolaidinio interneto naudojimą pirmaujame Europoje. Pasak jos, internetu naudojasi daug 30-49 m. amžiaus gyventojų, kurie sudaro 71 proc. „Stilago“ pirkėjų. Dar 21 proc. yra 20-29 m. amžiaus, šioje amžiaus grupėje daugelis žmonių turi internetą.
„Matome, kad drabužius internetu perka ne tik didžiųjų miestų, bet ir kaimų, taip pat ir vienkiemių, iš kurių sunku nusigauti į didesnes parduotuves, gyventojai. Jų pasitikėjimą pelnėme prašydami susimokėti už prekę tik po jos gavimo. Iš užsakymų, kurie keliauja į kaimus ir vienkiemius, dydžio spėjame, kad juose viena gyventoja neretai „apiperka“ ir savo artimuosius, gal net surenka užsakymus iš aplinkinių gyventojų“, – pastebėjo J. Videikaitė.
„Stilago“ – didžiausio mados prekių asortimento parduotuvė Lietuvoje. „Stilago“ el. parduotuvės veikia 10 Centrinės ir Rytų Europos šalių, jos priklauso „Studio Moderna Fashion Goup“, valdomai institucinių investuotojų. „Stilago“ parduotuvės veiklos modelis apima elektroninį prekybos centrą ir klubinius pirkimus. „Stilago“ prekybos centrai aptarnauja daugiau kaip 300 mln. gyventojų turintį regioną, o jų klubai šiuo metu turi daugiau kaip 3 mln. narių. Stilago.lt galima įsigyti daugiau kaip 500 žinomų prekių ženklų gaminių su nuolaidomis.