„Sprendimas atskirti telekomunikacijų paslaugų mokesčius nuo telefonų mokesčių buvo priimtas atsižvelgiant tiek į mūsų vartotojų atsiliepimus, tiek į Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos įžvalgas ir patarimus. Pastebėjome, kad, vartotojams aiškiai matant, kokius mokesčius jie moka už įrangą, o kokius už paslaugas, auga jų pasitikėjimas“, - sakė „Omnitel“ viceprezidentas rinkodarai ir paslaugoms Darius Maikštėnas.
Nuo 2011 metų lapkričio naujai sudaromos ar pratęsiamos „Omnitel“ vartotojų telekomunikacijų paslaugų sutartys yra be ilgalaikių įsipareigojimų paslaugoms, jas nutraukiant, netaikomos netesybos už paslaugas. Vartotojui įsigijus telefoną ir norint nutraukti sutartį anksčiau, siekiama susigrąžinti tik tas sąnaudas, kurios susijusios su suteikta įranga.
Pasak D. Maikštėno, pastaruosius porą metų telekomunikacijų paslaugų kainų skirtumai tarp operatorių yra išnykę, todėl didesnę reikšmę įgauna paslaugų kokybė ir aptarnavimas. „Omnitel“ kainų supaprastinimas ir išskaidrinimas, atskiriant paslaugų ir įrangos kainas, leidžia vartotojams priimti teisingus sprendimus.