Šis naujas techninis sprendimas suteikia galimybę draudimo bendrovės klientui už draudimo polisą atsiskaityti mokėjimo kortele, o draudikui – iš brūkšninio kodo nuskaityti draudimo poliso duomenis. Tai atliekama brūkšninio kodo skaitytuvu, sujungtu su bankinių kortelių nuskaitymo aparatu. Iš nuskaityto brūkšninio kodo iššifruojama suma ir automatiškai parodoma ekrane – klientui tereikia įvesti PIN kodą ir patvirtinti sumą. Be to, darbo dienos pabaigoje draudimo bendrovei parengiama ir išsiunčiama ataskaita su reikiamais duomenimis, taip pat iššifruotais iš brūkšninio kodo. Draudikai juos importuoja į savo apskaitos sistemą.
Pristatydamas šį sprendimą „Ashburn International“ Mokėjimo kortelių aptarnavimo tinklo plėtros vadovas Emilis Uldukis teigė, kad įgyvendintas projektas leis draudimo kompanijai greičiau ir patogiau aptarnauti klientus bei sisteminti nuskaitytus duomenis.
„Įdiegus mokėjimo terminalus su brūkšninio kodo nuskaitymo funkcija UAB DK „PZU Lietuva“ darbuotojams nereikia mokėtinos sumos į terminalą įvesti ranka – už juos tai padaro sistema. Taigi bus išvengiama apmaudžių klaidų. Maža to, sumokėta suma sistemoje automatiškai priskiriama už reikiamą draudimo polisą – atkrinta daug rankinio darbuotojų darbo, klaidų tikimybė“, – teigia E. Uldukis.
Įmonių grupei „Penki kontinentai“ priklausanti bendrovė „Ashburn International“ daugiau nei dešimtmetį teikia mokėjimo kortelių priežiūros paslaugas, diegia elektroninės komercijos sprendimus, lojalumo sistemas.