Pagal nustatytus finansinės atskaitomybės standartus, JAV kompanijos privalo kasmet tikrinti kiekvieno savo verslo padalinio verslo operacijų ir investicijų efektyvumą.
Tuo atveju, jeigu priimtas verslo sprendimas nepateisino lūkesčių - pavyzdžiui, jeigu perėmimo sandorio suma pasirodė daug didesnė už įsigyjamo verslo aktyvų bazinę kainą ir nedavė atitinkamų pajamų, - kompanijos privalo savo noru pakoreguoti pelną, kad neklaidintų akcininkų.
6,2 mlrd. dolerių išlaidas „Microsoft“ nurašys nuo savo internetinių paslaugų padalinio uždirbto pelno. Kompanija šias išlaidas sieja, visų pirma, su internetinės reklamos agentūros „aQuantive“ įsigijimu 2007 metais, pripažindama, kad šis pirkinys iš tiesų buvo beprasmis.
Tokia išlaidų suma yra didžiulė net tokiai internetinės rinkos milžinei kaip „Microsoft“.
Įsigydama „aQuantive“ 2007 metais už 6,3 mlrd. dolerių pinigais „Microsoft“ tikėjosi sustiprinti savo pozicijas internetinės reklamos rinkoje ir padidinti pajamas iš reklamos. Tuomet tai buvo didžiausias „Microsoft“ perėmimo sandoris - nuo tada kompanija sumokėjo daugiau tik įsigydama interneto telefonijos servisą „Skype“ už 8,5 mlrd. dolerių 2011 metais.
Tačiau, pripažįsta kompanija, „aQuantive“ įsigijimo sandoris nepaskatino bendrovės verslo augimo, kaip buvo planuota, ir dabar „Microsoft“ priversta patirtas išlaidas nurašyti.