Nuo šiol „Omnitel“ tinkle nebeteikiamos jokios paslaugos
trumpuoju numeriu 1319, kuris priklauso UAB „G International“
(anksčiau UAB „Inscribo“).
Anot „Omnitel“ pranešimo, tokia pat praktika ateityje bus
taikoma ir kitiems padidinto tarifo paslaugų teikėjams, jei tik bus
pastebėta piktnaudžiavimo ar nesąžiningos veiklos požymių.
Taip pat „Omnitel“ artimiausiu metu pradės sutarčių su visais
partneriais, teikiančiais „Omnitel“ tinkle padidinto tarifo
paslaugas trumpaisiais numeriais, peržiūrėjimo procesą, numatant
sutartyse dar griežtesnes šių paslaugų teikimo „Omnitel“ tinkle
taisykles.
Tuo tarpu telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ teigia bendrovei
„Inscribo“ paslaugų teikimą sustabdžiusi jau prieš pusantro
mėnesio, nes ši įmonė pažeidinėjo „Tele2“ nustatytas paslaugų
teikimo taisykles. Dėl panašių pažeidimų „Tele2“ nutraukė ir
paslaugų teikimą bendrovei „Žalgirio Loto“.
„Be to, taisykles paslaugas teikiantiems partneriams
sugriežtinome jau prieš pusantrų metų - reikalaujame, kad
vartotojams būtų aiškiai nurodoma paslaugų kaina ir apmokėjimo
modelis. Įvedus šias taisykles, skundų kiekis iš karto sumažėjo
apie 50 kartų. Žinoma, praradome dalį pajamų, tačiau išsaugojome
klientų pasitikėjimą“, - teigia „Tele2“ viešųjų ryšių vadovas
Andrius Baranauskas.