Tiesa, šios naujienos neišgąsdino „Research In Motion Ltd.“ (RIM) investuotojų, kurie tiki „Blackberry“ pozicijomis rinkoje, todėl kompanijos akcijos vakar pakilo 5 proc., tuo tarpu „Nokia“ akcijos smuko 2 proc. Pasak „Nomura“ analitiko Richardo Windsoro, keletas naujų gaminių nieko nepakeis. Anot jo, tam reikia pateikti daug daugiau, t.y. visą gaminių ir paslaugų rinkinį. Tačiau, pasak R. Windsoro, „Nokia“ problema yra ta, kad kompanija nesuteikia nepriklausomumo nuo įrenginių ir neturi integruoto sprendimo, kokį siūlo RIM.
Naujas slankusis E66 ir visavertę klaviatūrą turintis E71 rinkoje pasirodys liepos mėnesio viduryje ir bus parduodami už maždaug 350 eurų (apie 1200 litų). Į šią kainą neįskaičiuoti mokesčiai ir galimos operatorių subsidijos. Abiejuose įrenginiuose yra įrengtos 3,2 mln. taškų vaizdo kameros ir GPS navigacijos sistemos imtuvai. Reikia pastebėti, kad 10 mm storio E71 yra ploniausias telefonas, turintis visavertę QWERTY klaviatūrą.
Anot CCS analitiko Geoffo Blaberio, verslo rinkos segmentas tampa vis labiau konkurencingas ir labiau suskaidytas, todėl šie nauji gaminiai yra kritiniai „Nokia“ siūlomai E gaminių serijai. Per praėjusius mėnesius „Nokia“ konkurentai, įskaitant ir RIM bei „Sony Ericssson“ pristatė savo naujus verslo telefonų modelius. G. Blaberio teigimu, netrukus išvysime visą eilę naujų RIM, „Palm“ ir „Windows Mobile“ sistemų įrenginių, skirtų verslui, todėl šie nauji E serijos modeliai buvo būtini „Nokia“. Reikia nepamiršti, kad nuo liepos vidurio visame pasaulyje pradedama prekyba ir naujuoju „iPhone“ telefonu, kurio kūrėja „Apple“ taip pat taikosi į verslo rinką. Tam „Apple“ parengė atnaujintą „iPhone 2.0“ programinę įrangą, į kurią buvo įtrauktos verslui būtinos el. pašto ir kitos funkcijos.
Naujuose „Nokia“ telefonuose nėra suderinamumo su „Blackberry“ paslaugomis, kurios paprastai būdavo visuose „Nokia“ verslo telefonų modeliuose. Analitikų teigimu, tai neturėtų būti didelė problema „Nokia“ kompanijai, kuri visuomet siūlė įvairias el. pašto paslaugas savo telefonuose. Anot „Gartner“ analitiko Nicko Joneso, vis daugiau organizacijų ima taikyti „RIM plius vienas“ strategiją, „Blackberry“ įrenginius pirkdamos vyriausiems vadovams, o likusiems siūlydamos kitus įrenginius. „Nokia“ atstovas Soreno Peterseno, vadovaujantis naujų įrenginių pateikimui rinkai, taip pat nuvertino tą faktą, kad naujuose E serijos telefonuose nėra „Blackberry“ suderinamumo.
„Nokia“ telefonai sudaro apie 40 proc. visų pasaulyje parduodamų telefonų, tačiau verslo telefonų rinkoje, kurios vartotojai nori greitai pasiekti savo el. paštą kelionėje, dominuoja „Blackberry“ įrenginiai. Tačiau anot S. Peterseno, tik labai maža dalis verslo el. pašto yra skaitoma mobiliuoju įrenginiu, todėl tai „Nokia“ suteikia galimybę pulti RIM dominuojančias pozicijas. Jo teigimu, tai yra labai atvira rinka, kurioje žaidimas tik prasideda.
Kompanija taip pat teigia pradėjusi kurti el. pašto įrenginius, skirtus paprastiems vartotojams. Anot S. Peterseno, šios rinkos poreikiai gali labai greitai nustelbti visus verslo vartotojų poreikius.