Tačiau įdomiausia yra tai, kad už visą sėkmę jis buvo dėkingas jo galvoje skambantiems balsams. Būdamas 15 metų amžiaus A.Stilwellas naktimis ėmė girdėti balsus. Jis taip pat ėmė sapnuoti ryškius ir nerimą keliančius sapnus. Paaugliui suaugus, balsai galvoje ir sapnai ėmė kištis ne tik į jo pasąmonę, bet ir į sąmonę.
Iš pradžių vyras ignoravo balsus. Nepaisant to, šie jam ėmė jam sakyti, ką daryti – pavyzdžiui, vesti savo būsimą žmoną Genevieve Wood.
Kaip ir dauguma jaunų sutuoktinių, pora neturėjo daug pinigų. Netrukus A.Stilwellas gavo sunkvežimio vairuotojo darbą. Dirbo gerai, todėl netrukus buvo paaukštintas į raštininko pareigas. Čia jis galėjo dirbti visą likusį gyvenimą bei džiaugtis savo pareigomis bei vedybiniu gyvenimu.
Tą iš pradžių ir darė - o ne pakluso balsams, kurie reikalavo „keliauti į vakarus ir tiesti geležinkelius“. Vis dėlto galiausiai vyras balsams nebeatsispyrė ir su skolintu vežimėliu kartu su žmona persikėlė gyventi į Kanzaso miestą.
Kanzaso mieste jis iškart gavo darbą brokerių įmonėje – ir pasinaudodamas savo naujomis žiniomis apie bankinį sektorių bei ryšiais su kitais verslininkais, užsitikrino kelias dideles banko paskolas bei ėmė supirkinėti žemę. Netrukus jis atidarė Kanzaso miesto Beltline geležinkelį.
A.Stilwellui būnant 26 metų amžiaus, balsai jam ėmė sakyti, kad jis pratęstų geležinkelį iki pat Teksaso. Tuo metu geležinkelis buvo žinomas kaip Kanzaso miesto, Pitsburgo ir įlankos geležinkeliu. Iš pradžių vyras norėjo panaikinti Galvestono kelią – tačiau balsai galvoje perspėjo apie didžiulę artėjančią nelaimę, todėl verslininkas nusprendė pratęsti kelią toliau į pietus.
Miestas, kurį jis įkūrė įlankoje, buvo pavadintas Port Arthuru – Arthuro Stilwello garbei, ir tai padarė pirmieji miesto gyventojai. O balsai buvo teisūs – Galvestoną 1900 metų rugsėjo mėnesį nusiaubė uraganas.
Deja, bet balsai buvo prasti finansų planuotojai. Kelią, dabar vadinamą Kanzaso miesto pietiniu keliu, perėmė vieno iš finansuotojų, o pats A. Stilwellas išmestas iš savo kompanijos.
Jam visuomet trūko pinigų, todėl verslininkas dėl apyvartinių lėšų visuomet buvo priklausomas nuo finansuotojų ir investuotojų. Tiesą sakant, tą dieną, kai mirė George‘as Pullmanas, jis turėjo susitikti su A.Stilwellu aptarti dar vieną finansavimo schemą.
A.Stilwellas vėliau įkūrė 6 geležinkelius ir 40 miestų, įskaitant Oklahomoje esantį Stilwellą.
A.Stilwellas mirė nuo apopleksijos 1928 metų rugsėjo 26 dieną. Jo turtas mirties dieną buvo vertas vos 1000 dolerių. Jo mylima žmona, sukrėsta vyro mirties, praėjus 13 dienų iššoko pro kambario lngą ir žuvo.
A.Stilwello ir jo žmonos kremuotų kūnų pelenai iš morgo paslaptingai dingo.