Pasak N.Abbasovo, kai vienas iš kolegų perėjo dirbti į kitą įmonę, kiti darbuotojai peržvelgė jo darbus, atliktus įmonės kompiuteriu. Netrukus paaiškėjo, kad šis žmogus parašė po atskirą programą, kad automatizuotų kone bet kokį darbą, kurio atlikimas trunka ilgiau nei pusantros minutės – taip pasilengvindamas darbą, šeimos santykius ir net kavos darymą.
Viena iš šio parašytų programų automatiškai išsiųsdavo jo žmonai žinutę „užtrukau darbe“, tuo pačiu automatiškai parinkdama vieną iš nustatytų priežasčių. Pasak N.Abbasovo, tokios žinutės būdavo išsiunčiamos jei po devintos valandos vakaro jo darbo paskyra vis dar buvo prisijungusi prie įmonės serverių.
Kita aplikacija buvo suprogramuota taip, kad automatiškai atsakytų nemėgstamam klientui – jei pašto dėžutėje būdavo aptiktas iš konkretaus kliento gautas laiškas su žodžiais „padėkite“, „bėda“ ir „atsiprašau“, jo duomenų bazė būdavo automatiškai grąžinama į paskutinę veikusią versiją, tuo pačiu atsakant į laišką „be problemų, bičiuli“. Taip pat buvo programa, pavadinimu „pagirios“ – ši automatiškai išsiųsdavo elektroninį laišką su tekstu „prastai jaučiuosi, dirbsiu iš namų“ skyriaus vadovui, jei iki 8:45 ryto dar nebuvo prisijungęs prie įmonės serverių.
Tačiau geriausia iš visų yra programa skirta kavos aparatui – ją įjungus sistema palaukia 17 sekundžių ir nusiunčia užsakymą pagaminti latte. Taip pat ji praneša aparatui palaukti 24 sekundes prieš įpilant kavą į puodelį – būtent tiek užtruko nueiti nuo šio darbuotojo stalo iki kavos aparato – o jo kolegos sako nė nežinoję, jog šis aparatas prijungtas prie tinklo ir juo labiau, kad į jį galima „įsilaužti“.