Sausio 26 dieną „Boeing 777“ kapitonas antrajam pilotui pranešė, kad prastai jaučiasi. Puikia sveikata galėjęs pasigirti pilotas teigė, kad prastai mato. Valdymą perėmė antrasis pilotas ir lėktuvas su 348 keleiviais pasiekė savo galutinį tikslą Honkongą. Pasisekė, kad kelionės tikslas buvo jau visai netoli ir tūpimui nereikėjo ieškoti kitos vietos. Tačiau pilotas vis tiek paprašė pirmenybės, kad greičiau nusileistų itin užimtame oro uoste.
Vasario 21 dieną tų pačių „Cathay Pacific“ oro linijų „Airbus A350“ su 270 keleivių vyko iš Perto į Honkongą. Kai lėktuvas buvo kažkur virš Manilos, kapitonas perspėjo antrąjį pilotą, kad prastai jaučiasi – jam trūksta oro ir jis labai blogai mato. Kapitonui buvo skirtas deguonis, lėktuvas nusileido į žemesnį aukštį. Prireikė ir lėktuve keliavusio mediko pagalbos. Kiek vėliau kapitono būklė stabilizavosi, tačiau kaip ir prieš tai paminėtame atvejyje, lėktuvas nusileido tik paprašęs pirmenybės.
Kapitonai visiškai pagijo, o trumpam suprastėjęs regėjimas greitai sugrįžo į įprastas vėžes. Tai kas sieja šiuos atvejus? Abu kapitonai turėjo pirmos klasės sveikatos pažymėjimus ir anksčiau sveikata nesiskundė. Abu jie yra labai patyrę, todėl ir tokioje situacijoje išliko ramūs. Tyrėjai teigia, kad prireiks net 12 mėnesių, kad išsiaiškintų, kad tuomet nutiko - tačiau dabar linkstama prie versijos, kad incidentai yra nesusiję.
Tokios simptomus gali sukelti problemos susijusios su kraujo spaudimu, smegenimis ir, žinoma, akimis. Tai taip pat galėjo būti apsinuodijimas, tačiau šią diagnozę medikai tikriausiai būtų patvirtinę iš karto. Pilotai įprastai valgo skirtingą maistą, tačiau panašiais simptomais keleiviai nesiskundė. Kadangi panašiais simptomais nesiskundė jokie kiti įgulos nariai, manoma, kad lėktuvai su incidentais neturi nieko bendro, juolab, kad tai – du skirtingų gamintojų orlaiviai.
Aišku, didžiausias panašumas yra kelionės tikslas – abu orlaiviai vyko į Honkongą. Tačiau incidentai įvyko skirtingose vietose. Taigi, matyt teks palaukti tyrimo rezultatų.