Praėjus trims minutėms, vidutinio amžiaus vyras pastebėjo, kad stotyje groja muzikantas. Jis trumpam sustojo, tačiau netrukus nuskubėjo tolyn. Po minutės muzikantas sulaukė pirmųjų pinigų: moteris įmetė monetų, tačiau net nesustojo paklausyti. Po kelių minučių kitas praeivis sustojo trumpam paklausyti, tačiau pažvelgęs į laikrodį, nuėjo tolyn.
Labiausiai dėmesį į smuikininką atkreipė 3-metis berniukas. Motina jį tempėsi su savimi, tačiau berniukas sustojo paklausyti smuikininko. Galiausiai, motina jį stipriai truktelėjo ir nusivedė – tačiau vaikas eidamas vis atsisukdavo. Tas pats pasikartojo ir su dar keliais vaikais. Visi tėvai be jokių išimčių privertė savo vaikus eiti toliau.
Per 45 minučių vyro pasirodymą muzikanto sustojo pasiklausyti tik 6 žmonės. Apie 20 žmonių jam davė pinigų – tačiau praėjo nė nestabtelėdami. Iš viso jis surinko 32 dolerius. Kada jis nustojo groti, taip pat niekas neatkreipė dėmesio.
Niekas neatpažino, kad smuikininkas buvo Joshua Bellas – vienas talentingiausių muzikantų pasaulyje. Jis ką tik sugrojo vienus sudėtingiausių kada nors parašytų muzikos kūrinių – ir tai padarė smuiku, vertu 3,5 milijono dolerių.
Dvi dienos prieš J.Bellą pasirodymą metro stotyje, bilietai į jo pasirodymą Bostone, kurie vidutiniškai kainavo po 100 dolerių, buvo šluote iššluoti.
Šį socialinį eksperimentą, skirtą išsiaiškinti žmonių prioritetus, skonį bei įžvalgumo lygį, organizavo leidinys „Washington Post“.