„Be saulės energijos generavimo, visos šios zonos taip pat atlieka pagalbines eismo valdymo funkcijas, padidindamos jo dalyvių saugumą. Šie įrenginiai turi galimybę ištirpdyti sniegą ir ledą, o tai padeda kovoti su apledėjimu. „Išmanumas“ yra vienas iš svarbiausių ateities kelių komponentų“, – sakė Talino vicemeras Kalle Klandorfas.
Anot merijos spaudos tarnybos pranešimo, „išmanioji“ kelio danga įrengta ties sankirtomis su nereguliuojamais pėsčiųjų ir pėsčiųjų-dviračių takais, prie viešojo transporto stotelių, dviračių statymo aikštelių ir kitose vietose – iš viso daugiau kaip 250 kvadratinių metrų.
Pėsčiųjų ir dviračių takų bei motorolerių statymo aikštelės yra bandomieji projektai, numatantys autonominių technologinių sprendimų plėtrą rajonuose, kur nėra elektros tinklų, o kabelių nutiesimas gali pernelyg daug kainuoti, pažymima pranešime.
Išsami šio projekto apžvalga ir perspektyvos bus paskelbtos po dvejų metų bandomojo laikotarpio, skelbia Talino merija.