Vis daugiau teroristinių išpuolių įvykdoma automobiliais. Dažnai modifikuoti civiliniai automobiliai naudojami ir puolant karinius įtvirtinimus. Galiausiai, automobilių gaudynės ne vienoje šalyje yra įprasta policijos darbo dalis. Bet visus šiuos automobilius būtų galima sustabdyti pasiuntus mikrobangų impulsus. Ir naujas ginklas, kuris jau yra išbandomas, veikia su 80% dabar keliuose esančių motorinių transporto priemonių – tačiau keli patobulinimai jo efektyvumą dar galėtų padidinti.
Radijo bangų patranka, vadinamas RFVS (ang. „Radio Frequency Vehicle Stopper“), veikia gana paprastai. Ji automobilio link pasiunčia mikrobangų impulsus, kurie veikia šiuolaikinių automobilių elektroniką. Trumpai tariant, jie priverčia automobilio kompiuterį nuolatos persikraudinėti, todėl mašinos variklis tiesiog sustoja. Jo užvesti neįmanoma tol, kol ginklas yra įjungtas – o vėliau automobilis veiks kaip veikęs.
RFVS gali puikiai pasitarnauti automobilių patikros postuose. Sustoti neketinantys automobiliai ir sunkvežimiai būtų priverstinai sustabdyti, o tada jau būtų galima aiškintis vairuotojo ketinimus. Įrenginys gali būti pakankamai mažas, kad tilptų kariniame visureigyje, kateryje ar net didesniame policijos automobilyje. Geriausia tai, kad šis stabdymo būdas yra kur kas saugesnis už šaunamųjų ginklų naudojimą, nes RFVS mirties sukelti negali. Žinoma, mikrobangos yra žalingos žmogaus organizmui, tačiau jos prieš žmones ilgai naudojamos nebūtų.
RFVS technologija leistų sukurti zoną, į kurią negali patekti automobiliai. RFVS įrenginiai galėtų būti išdėstyti aplink masinių susibūrimų ar pasaulio lyderių susitikimų vietas. Jie net neprivalėtų būti nuolat įjungti – RFVS prietaisai galėtų automatiškai įsijungti pastebėję atvažiuojantį automobilį.
Tiesa, RFVS turi ir trūkumų. Kol kas RFVS įrenginiai yra gana dideli, o jų veikimo nuotolis – labai ribotas. 50 metrų atstumu veikiantis RFVS įrenginys telpa įprasto pikapo kėbule, o štai kelių šimtų metrų nuotolį pasiekianti RFVS sistema yra dvigubai didesnė. RFVS taip pat naudoja daug energijos – tačiau ateityje ir pats įrenginys ir jo energijos sąnaudos turėtų mažėti.